بازدید 8341
۱

ایران خودرو:مشکلات برطرف ورضایت مشتری تامین شد

کد خبر: ۴۳۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸ 02 October 2014
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
مدیریت عزیز سایت تابناک آیا شما به داد ما می رسید؟! عرض بنده این است که: من در تیر 93 ماشین 206 صفر خود رابه شماره قرارداد 7742713 از ایران خودروتحویل گرفتم ;ظرف یک هفته بعد متوجه شدم گیربکس مشکل دارد به نمایندگی رامهرمز مراجعه کردم و کارشناسان این مرکز برای من درخواست گیربکس دادند بعد از یک ماه و نیم خوابیدن ماشین صفر ما در خانه هنوز کسی پاسخگوی ما نیست. می گویند چون گیربکس شما طرح جدید است هنوز بر سر تعهدات قطعات جدید بین ایساکو و ساپکو (درون بخشی) اختلافاتی هست و معلوم نیست کی به دستتان برسد! خودتان را جای من بگذارید که ماشین صفرتان یک و نیم ماهه در خانه خوابیده;به هر جا فکر کنید هم تماس گرفتم; امیدم به شماست تابناک جان

پاسخ:
باسلام واحترام
ضمن تقدیر وتشکر از همکاری وتعامل سازنده آن رسانه محترم ،بازگشت به نامه شماره 113/162/ت مورخ93/05/27درخصوص موارد مطرح شده توسط مشتری محترم ایران خودرو به استحضار می رساند مشکلات مطرح شده دراسرع وقت برطرف ورضایت ایشان تامین شد.

باسپاس
اداره اطلاع رسانی
مدیریت ارتباطات واموربین الملل ایران خودرو
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱
سایت تابناک ممنونم (البته بنده اون مصرف کننده خودرو نیستم)
ولی به عنوان یک خواننده خوشحالم که یک رسانه بوانسته اینقدر خوب عمل کنه
واقعا ممنون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی