بازدید 2263
بازی های آسیایی 2014

گودرزی جوایز قهرمانان ایران را اهدا کرد

کد خبر: ۴۳۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶ 01 October 2014
وزیر ورزش و جوانان امروز (چهارشنبه) جوایز مدال آوران کاروان ورزشی ایران که در یازدهمین روز بازی های آسیایی به مدال دست یافته بودند، به آنان اهدا کرد.

به گزارش ایرنا، کاروان ورزشی ایران در روز گذشته به شش مدال طلا و برنز در هفدهمین دوره بازی های آسیایی دست یافت که مسعود حجی زواره در وزن منهای 74 کیلوگرم تکواندو، احسان حدادی در پرتاب دیسک و مهدی علیاری و حبیب الله اخلاقی در اوزان 98 و80کیلوگرم کشتی فرنگی چهار طلای کاروان ایران را دست آوردند.

همچنین سوسن حاجی پور در وزن 53کیلوگرم تکواندو و سعید عبدولی در وزن 71 کیلوگرم کشتی فرنگی دو برنز ایران را بر گردن آویختند. 

وزیر ورزش و جوانان امروز برای دیدار با ورزشکاران کاروان ایران وارد دهکده بازیها شد و جوایز این قهرمانان را به آنان داد.

محمود گودرزی نتایج ورزشکاران را مطلوب خواند و گفت: رقابت قهرمانان ایران فنی و همراه با نمایشی از شان و اخلاق شایسته مردم ایران بود.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به همراه شاهرخ شهنازی سرپرست کاروان ایران از دهکده بازیها بازدید کرد و در دیدار با ورزشکاران تیم های مختلف از وضع اردوی آنها و شرایط فنی آنان سئوال کرد.‎

گودرزی در زمان اهدای جایزه احسان حدادی به او گفت: آقای حدادی منتظر طلای المپیک شما هستیم‎.

امین نیک فر پرتاب کننده وزنه تیم ملی دوومیدانی ایران نیز در این بازدید به وزیر ورزش و جوانان قول طلای بازی های آسیای را داد و گفت: برای کسب عنوان قهرمانی کاملا آماده هستم.‎

وزیر ورزش و جوانان نیز در ادامه این بازدید با شهردار دهکده بازیهای آسیایی دیدار کرد و شهردار دهکده اینچئون به گودرزی گفت: کاروان ورزشی ایران یکی از منظم ترین تیم های شرکت کننده در این بازی ها است.

وزیر ورزش و جوانان فردا شب به تهران باز می گردد‎.

کاروان ورزشی ایران در حال حاضر با کسب 35 مدال شامل 14 طلا، 11 نقره و 10 برنز رتبه پنجم جدول هفدهمین دوره بازی های آسیایی را در اختیار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی