بازدید 3494

سنگر جدید اینترپل برای مبارزه با جرایم سایبری

کد خبر: ۴۳۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱ 30 September 2014
وزارت کشور سنگاپور امروز (سه‌شنبه) طی مراسمی، یک مجمتع مدرن تازه تاسیس را برای استفاده به عنوان مرکز مبارزه با جرائم سایبری تحت نظارت اینترپل به این سازمان تحویل داد.

به گزارش ایسنا، این مرکز، تحت عنوان «مجتمع جهانی نوآوری» که به عنوان زیرمجموعه اینترپل (سازمان بین‌المللی پلیس جنایی) در سنگاپور به مبارزه با جرائم سایبری می‌پردازد، دارای امکانات وسیع تحقیق و توسعه است.

«رونالد نوب»، دبیرکل اینترپل دراین مراسم گفت: پلیس به طور سنتی آموزش یافته تا شهروندان را از آسیب محافظت کند ولی گسترش همپوشانی زندگی واقعی و مجازی و نیز وجود چالش‌هایی که بسیار سنتی هستند سبب شد تا اینترپل بخواهد با مجموعه جهانی اینترپل برای نوآوری که ما آن را «آی جی سی آی» می‌خوانیم، مرکزی را تاسیس و آن را به نبرد با جرائم سایبری اختصاص دهد.

بنابر گزارش یورونیوز، اینترپل که 190 کشور عضو آن هستند، این مجتمع را بدنه هماهنگی پیگرد و جلوگیری از وقوع جرائم دیجیتال در دنیای مدرن خوانده است. به گزارش اینترپل تاکنون جرائم سایبری میلیاردها دلار برای اقتصاد جهانی هزینه داشته و این روزها همچنان جرائمی مانند دزدی، قمار و فروش داروهای تقلبی در فضای مجازی در حال گسترش است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی