بازدید 7290

نخستین نرم‌ افزار فیلترینگ هوشمند عملیاتی شد

از سوی مرکز ملی فضای مجازی نخستین نرم‌افزار فیلترینگ هوشمند کشور به بهره‌برداری رسید که تشخیص هوشمند محتوا و اعمال پالایش صرفاً بر صفحاتی که دارای محتوای نامناسبند بدون نیاز به بستن کل دامنه از ویژگی‌های آن است.
کد خبر: ۴۳۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹ 30 September 2014
از سوی مرکز ملی فضای مجازی نخستین نرم‌افزار فیلترینگ هوشمند کشور به بهره‌برداری رسید که تشخیص هوشمند محتوا و اعمال پالایش صرفاً بر صفحاتی که دارای محتوای نامناسبند بدون نیاز به بستن کل دامنه از ویژگی‌های آن است.

به گزارش فارس، به منظور بهره گیری از خدمات مفید شبکه جهانی اینترنت و برنامه ریزی برای صیانت از آسیب های ناشی از آن، با حمایت مرکز ملی فضایی مجازی از طرح های علمی دانشگاهی، سیستم فیلترینگ هوشمند تصویر، فیلم و متن در موضوعات اخلاقی توسط مرکز ملی فضای مجازی به بهره برداری رسید.

از مشخصه های این طرح، تشخیص هوشمند محتوای درخواست شده کاربر است که سرعت و گستره صفحات پالایش شده را افزایش می‌دهد و با کاهش نرخ خطا، کاربر سریع تر و دقیق تر به محتوای مفید مورد نیاز خود دست پیدا می کند. همچنین در این نرم افزار به دلیل امکان پالایش جزئی صفحات و ریزدانگی، پالایش صرفاً بر صفحاتی اعمال می شود که به دلیل محتوای نامناسب نیاز به پالایش دارند و نیازی به بستن کل دامنه نیست.

از ویژگی های دیگر این طرح، توزیع شدگی است که براساس آن سازمان ها، شرکت ها و مؤسسات میتوانند این نرم افزار را مستقلاً به کار گیرند.

نرم افزار فیلترینگ هوشمند کشور در حال حاضر مراحل آزمایشی نهائی خود را به پایان رسانده و در چندین سازمان و نهاد راه اندازی شده است.

در مرحله اول، این طرح با همکاری مشترک پژوهشکده فضای مجازی دانشگاه شهید بهشتی و سازمان تبلیغات اسلامی (مؤسسه اطلاع رسانی تبیان) در چندین مرکز داخل کشور و همزمان به عنوان یک طرح صادراتی در خارج از کشور راه اندازی شده است و مراحل بعدی این طرح در آینده نزدیک اجرا خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۴
خب دیگه همین یه مشکل مونده بود که الحمدلله همه مشکلاتمون حل شد!!!
دستشون درد نکنه..
والا خب الان بزرگترین مشکل مملکت حل شد و خیلی از جوونها به اشتباهاتشون پی بردن و مسیر زندگیشون رو اصلاح میکنن .
درسته که کلا فیلترینگ، کار جالبی نیست،، اما اگه این سیستم، واقعا درست و بدون دخالت و غرض ورزی کار بکنه، برای همه خوبه!
پس بی زحمت اون چند میلیون تا سایت اضافه که فیلتر کرده اید رو باز کنید.
من ساده از دیروز فکر میکردم دوباره لنگر کشتی مقصر است!!!
خدارو شکر ! یعنی خلاص شدیم دیگه ؟!
فعلا که گوگل در دسترس نیست,امیدوارم زودتر درست بشه
این خبر میدونی مثل چیه؟
مثل اختراع گیوتین توسط پروفسور گیوتین به منظور راحت تر مردن مردم بیچاره است!
به نرم افزار گفتن کلا هرچیو حال کردی فیلتر کن
آمريكا: آيفون جديد رونمايي شد
ايران: سيستم جديد فيلترينگ رونمايي شد
ملت خطاب به مسئولین خدوم: اینقدر که به فکر این چیزا هستید و هزینه میکنید کمی هم به فکر رفاه مردم باشید. شاید که در آن دنیا جوابگوی رنجی که به ملت رفت نباشید.
اگر این طرح عملیاتی بشه خیلی خوبه ، هر چند با وجود فیلتر شکن های غیر قانونی بهتر است فرهنگ استفاده درست از ابزاری نظیر اینترنت و ماهواره و امثال آن را نهادینه کنیم
این همه هزینه و وقت برای محدودیت!!!!! جالبه!
هوووووراااااااااااااااا ما موفق شدیم !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار