با تشکرسرویس با بینندگان مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق
ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده
است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان
و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب
گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
طرح مشکل: با سلام و احترام
اينجانب خودروي 206 خود را در خرداد ماه سال 93 تحويل گرفتم و متاسفانه از همان روز اول مشكل كلاژ (جا نرفتن دنده) را داشت. متاسفانه بالاي 10 بار مراجعه به تعميرگاه مركزي 1 را داشتم ولي علي رغم پيگيري هاي زياد مشكل برطرف نشده و هيچ شخص و يا شركتي پاسخگو و متعهد نيست درصورتي كه ماشين نو خريداري شده است. با توجه به ترغيب مبني بر حمايت از توليدات داخلي و .... آيا راهي براي اعتماد وجود دارد و اينكه چه كار بايد كرد؟با سپاس
پاسخ:باسلام واحترام
ضمن تقدیر وتشکر از همکاری وتعامل سازنده آن رسانه محترم،بازگشت به نامه شماره 113/170/ت مورخ93/06/02درخصوص موارد مطرح شده توسط مشتری محترم ایران خودرو به استحضار می رساند گیربکس خودرو درتاریخ22شهریور تعویض وایرادهای موردنظر مشتری رفع شده است.
باسپاس
اداره اطلاع رسانی
مدیریت ارتباطات واموربین الملل ایران خودرو