بازدید 1516
بازی های آسیایی 2014

هروی: قرعه برای کاراته کاهای ایران اهمیتی ندارد

کد خبر: ۴۳۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵ 30 September 2014
مربی تیم ملی کاراته ایران، گفت: قرعه برای کاراته کاهای ایران اهمیتی ندارد و آنان می خواهند برای ورزش کشورمان در اینچئون افتخارآفرینی کنند.

شهرام هروی در گفت وگو با ایرنا، تصریح کرد: شکر خدا کاراته کاهای ایران در شرایط خوبی هستند و با آمادگی کامل به دنبال کسب نتایجی مناسب در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی هستند.

وی گفت: در اینچئون نیز تمرینات خود را دنبال کرده ایم تا از روز پنجشنبه با قدرت به مصاف حریفان برویم.

مربی تیم ملی کاراته ایران در مورد قرعه کشی رقابت های کاراته بازی های آسیایی که فردا چهارشنبه برگزار می شود، عنوان کرد: برای ورزشکاری که می خواهد به مدال طلا دست یافته و یا فینالیست شود قرعه کشی معنایی ندارد.

وی افزود: ورزشکار نباید از حریفی واهمه داشته باشد چراکه رسیدن به مدال خوشرنگ بدون شکست دادن نفرات قدرتمند امکان پذیر نخواهد بود.

هروی در پاسخ به این سوال که آیا نگران مشکلات داوری نیست گفت: این مسایل همواره در ورزش های انفرادی و به خصوص در رشته های رزمی بوده است و کاراته کاهای ایران به خوبی می دانند که باید به گونه ای در تاتامی حاضر شده تا اجازه دخالت به داوران برای تعیین نتیجه را ندهند.

وی گفت: در این چند ماه به گونه ای تمرین کرده ایم تا بهترین نتایج را کسب کنیم و اجاره نمی دهیم تا زحماتمان از بین برود.

رقابت های کاراته بازیهای آسیایی اینچئون از رو پنجشنبه آغاز خواهد شد و در جریان آن چهار کومیته کای مرد و چها کومیته زن ایران که امید زیادی به موفقیت آنان می رود به مصاف حریفان خود می روند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی