بازدید 5262

ایران خودرو:ضمن عذرخواهی از مشتری محترم قطعه موردنظر تامین گردید

کد خبر: ۴۳۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵ 29 September 2014
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
سلام اینجانب اتومبیل رانا به شماره شاسی DT024868به نام همسرم خریداری نموده ام از شرکت ایران خودرو در تهران تماس حاصل شد که برای تعویض فیوز بایستی به نمایندگی شماره 2211 در روز 6 شهریور در شیراز مراجعه نمایم در مراجعه نمایندگی ابراز نمود که فیوز ندارد! ازاو خواستم با تهران و یا همکارانش تماس بگیرد تا سرگردان نشوم .قبول نکرد با تهران تماس گرفتم .خانمی که قرار بود جواب بدهد پس از مدتی گوشی تلفن را قطع کرد. دوباره تماس گرفتم خانم دیگری گفت نمایندگی بیات به شماره 2207 الان 100 فیوز دارد. به آن جا رفتم .جواب دادند تهران بیخود چنین چیزی گفته است! گفتم لااقل شیشه سمت راست را که بالا نمی رود تعمیر کنید گفتند این نیز فعلا امکان ندارد. به این اقایان و خانم ها بگوئید لااقل با مردم تماس نگیرید تا مردم با درد خودشان سر کنند.

پاسخ:
باسلام واحترام
ضمن تقدیر وتشکر از همکاری وتعامل سازنده آن رسانه محترم،بازگشت به نامه شماره 113/187/ت مورخ93/06/06درخصوص موارد مطرح شده توسط مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودروبه استحضار می رساند ضمن عذرخواهی ودلجویی از مشتری محترم،قطعه مورد نظردرنمایندگی مربوطه تامین وبرنامه تعمیر خودرو با ایشان هماهنگ شد.

باسپاس
اداره اطلاع رسانی
مدیریت ارتباطات وامور بین الملل ایران خودرو
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی