بازدید 4006
۲

زورگير قمه به دست خلع سلاح شد

کد خبر: ۴۳۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱ 29 September 2014
زورگير قمه به دستي که هنگام دستگيري قصد حمله به مأموران کلانتري سجاد را داشت، با عکس العمل سريع پليس دستگير شد.

به گزارش خراسان، چهارشنبه شب گذشته مأموران تجسس کلانتري سجاد در حين انجام وظيفه، به يک دستگاه موتورسيکلت با دو سرنشين مشکوک شدند که در حال تردد در مناطق خلوت و تاريک محدوده پارک جامي بودند.

بنابراين گزارش، مأموران در ادامه به صورت نامحسوس به تعقيب متهمان پرداختند و متوجه شدند آن ها به دنبال طعمه اي براي زورگيري در مناطق خلوت هستند. با تبديل شک مأموران به يقين، آنها به زورگيران موتورسوار نزديک شدند و در لحظه اي که آن ها متوقف شده بودند تا موتورسيکلت خود را از روي موانع ورودي پارک جامي به داخل محوطه پارک منتقل کنند به دستگيري آن ها اقدام کردند. در يک لحظه يکي از زورگيران که سوار بر موتور بود و متوجه حضور مأموران شد همدست خود را جا گذاشت و از محل متواري شد.

زورگير ديگر که خود را در محاصره مأموران ديد دستش را به زير لباس خود برد و قصد خارج کردن قمه را داشت که با واکنش سريع مأموران و استفاده از افشانه فلفلي مواجه و خلع سلاح شد.

مأموران پليس پس از بازرسي بدني متهم يک عدد قمه و دو عدد گوشي تلفن همراه کشف کردند. در ادامه متهم پس از انتقال به کلانتري معترف شد گوشي ها را نيم ساعت قبل در حوالي ميدان امام علي(ع) از يک شهروند زورگيري کرده اند.

دستگيري ديگر متهم فراري با توجه به سرنخ هاي به دست آمده، در دستور کار پليس قرار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
امشب آزاده یا فرداشب؟
چرا از الگوي كشورهاي موفق استفاده نميكنيم؟ آيا نبايد جريمه ها و برخورد با متخلفان بازنگري بشه؟ در كشورهايي با حادثه كم آيا خودرو متخلفان متوقف و جريمه سنگين نميشوند؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی