بازدید 6179
۲

نگاه شما: بی حرمتی در جشنواره گل محلات

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۳۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱ 29 September 2014
نعیمی در مطلب ارسالی برای «نگاه شما» نوشت:

از حدود دو هفته قبل با خبر شدیم که دوازدهمین جشنواره گل در شهر محلات در دهه پایانی شهریور ماه برقرار است. به همین سبب برنامه سفر یک روزه برای بازدید از این این جشنواره ترتیب دادیم.

بگذریم از اینکه تبلیغات این جشنواره در سطح شهر محلات به چند پوستر ساده محدود می‌شد و باز هم بگذریم از اینکه هیچ راهنمایی برای مسافرین هم موجود نبود. با شک و تردید بالاخره مکان جشنواره را پیدا کردیم. سالن نمایشگاه حتی از بعضی نمایشگاههای خصوصی که در طول مسیر هم بود کوچکتر بود.

سیل خروشان جمعیت به سمت غرفه ها در حال حرکت بود. وارد سالن شدیم ازدحام جمعیت اجازه دیدن غرفه ها را به بازدید کنندگان نمی‌داد. هر چند دقیقه که مقابل غرفه ها خالی میشد فرصتی دست می داد که نگاهی به گلها بیندازیم.

 و از پشت گلها چهره خشمناک صاحب غرفه، با عصبانیت خود را به نزدیک ما میرساند که مبادا گردی از لباسمان بر روی آنها بنشیند.

در مکالمه تلفنی یکی از مسوولین غرفه ها شنیدم که می گفت: "ملت دارند گلها را می خورند". انگار آب سردی بود که بر روی سرم ریختند. از خود پرسیدم این نمایشگاهها مگر برای بازدید عموم مردم نیست و این غرفه داران آیا به اهمیت این موضوع واقف نیستند؟ آیا از میان خود فردی را که دارای روابط عمومی بالا باشد بر نمی گزینند تا اینگونه به شان و منزلت افراد بازدید کننده که ممکن است چون ما چند صد کیلومتر راه را برای بازدید از آن آمده باشند، اهانت نکنند؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲
نگارنده واقعا درست می گه بنده از نزدیک شاهد این رفتارای زشت بودم. گذشته از اینها از پتانسیل شهر گل ایران اونجوری که باید استفاده نمی کنند متاسفانه
اینجا ایرانه حرص نخور
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی