بازدید 7188

پاسخ مخابرات به مخاطب ساکن پاسداران

کد خبر: ۴۳۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵ 28 September 2014
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
تلفن اينجانب مربوط به تهران و مركز مخابرات پاسداران مي باشد براي گرفتن سرويس adsl به چندين شركت ارايه دهنده خدمات اينترنت مراجعه كردم و با اين جواب مواجه شدم : "به دليل اينكه سيم كشي تلفن شما به صورت فيبر نوري مي باشد فقط بايد از مركز مخابرات منطقه محل سكونت اينترنت دريافت كنيد." پس از چندين بار مراجعه بالاخره سرويس اينترنت adsl برقرار شد.حدود 1 سال است كه در حال استفاده مي باشم در اين مدت بارها اينترنت قطع شده و مجبور به پرداخت هزينه بابت رفع عيب توسط كارشناسان مركز مخابرات شده ام. و از طرفي سرعت اينترنت در مقايسه به سرويسي كه دريافت كرده ام و هزينه اي كه مي پردازم نسبت به شركت هاي ارايه كننده اينترنت بسيار پايين مي باشد. در حال حاضر نيز سرعت اينترنت آنقدر پايين مي آيد كه از باز كردن صفحات وب منصرف ميشوم چه برسد به بروز رساني نرم افزارها دانلود و غيره. من اگر بخوام از سرويس شركت هاي ديگر استفاده كنم چه بايد بكنم؟خواهشمندم نسبت به پيگيري اين موضوع و رفع انحصار در اين زمينه به مسوولان ذيربط انعكاس نماييد.

پاسخ:
باسلام
احتراما،درپاسخ به مطلب مندرج درشماره 113/206/ت مورخ 93/06/18آن سایت خبری تحت عنوان(مشکل سرعتadsl درمرکز پاسدران )به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران ،باتوجه به اینکه خط مشترک دارای هیچگونه مشکل فنی ویافیزیکی نمی باشد لذا مشترک گرامی جهت افزایش سرعت اینترنت خود می تواند به مرکز مخابرات منطقه مراجعه ویا باشماره 2020تماس حاصل نماید.

باتوفیق الهی
ولی ا...سعیدیان
مدیرکل دفتر روابط عمومی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار