بازدید 5956

چرا تلویزیون در بوق تعطیلی مجلس می‌دمد؟

کد خبر: ۴۳۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴ 24 September 2014

برخی نمایندگان از گزارش بخش خبری ۲۰:۳۰ سیما، در صحن علنی مجلس گلایه کردند.

به گزارش تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سه هفته گذشته جلسات علنی نداشتند و بر اساس قانون آیین‌نامه داخلی مجلس دو هفته را در تعطیلات تابستانی به سر بردند و یک هفته نیز برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه رفته بودند.

پس از ازسرگیری جلسات مجلس در هفته جاری، برخی از نمایندگان مجلس نسبت به پوشش خبری این مدت از سوی صدا و سیما که از این سه هفته به عنوان تعطیلات مجلس یاد کرده بودند انتقاد کردند.

این نمایندگان معتقد بودند که در این تعطیلات سه هفته‌ای یا در کمیسیون‌های حضور داشتند یا در حوزه‌های انتخابیه خود مشغول رسیدگی به امور وکلای خود بودند اما صدا و سیما در بخش‌های خبری خود به نحوی القاء کرده که گویا نمایندگان در این مدت به تعطیلات رفته بودند.

این موضوع امروز در تذکر ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان مطرح شد و وی نسبت به گزارشی در بخش خبری 20:30 صدا و سیما انتقاد کرد.

پس از آن حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان نیز با نطق میان دستور خود با اشاره به این موضوع گفت: ما در طول این تعطیلات در کمیسیون ویژه بررسی لایحه خروج از رکود مشغول فعالیت بودیم و یا در حوزه‌های انتخابیه فعالیت می‌کردیم اما صدا و سیما به جای اینکه اخبار فعالیت‌های نمایندگان را پوشش دهد بر طبل تعطیلات می‌کوبد در حالی که تعطیلات مجلس قانونی است و در آیین‌نامه داخلی مجلس قید شده است.

پس از نطق این نماینده، محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس که ریاست ساعاتی از صحن علنی را برعهده داشت با اشاره به این موضوع گفت: گلایه از این رویکرد صدا و سیما، موضوعی است که بسیاری از همکاران نسبت به آن انتقاد داشتند و از عملکرد صدا و سیما گلایه کرده‌اند.

وی افزود: بعضی از همکاران ما در این تعطیلات به دلیل حجم کاری زیاد حتی نتوانستند 2 یا 3 روز به مشهد بروند لذا از صدا و سیما خواهش می‌کنیم اگر قسمت ایجابی را پوشش نمی‌دهد، در بوق تعطیلی هم ندمد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار