بازدید 16751

فروش CD خام و غيراخلاقي به اسم «اخراجي هاي 2»

اين افراد که ترفند و رفتارهايشان همانند فروشندگان مواد مخدر است وقتي مشتري پر وپا قرص پيدا مي کنند بعد از کلي چانه زدن سر قيمت دو حلقه سي دي استتار شده در لباسشان را با قيمتي گزاف به مشتريان مي دهند.
کد خبر: ۴۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۷ 15 April 2009
مشاهدات نشان مي‌دهد که در برخي از ميادين اصلي شهر و در ايستگاههاي مترو به وفور افرادي ديده مي شوند که ادعا مي کنند سي دي فيلم سينمايي اخراجي هاي 2 را در اختيار دارند.

اصولا ايراني‌ها آدم‌هاي زرنگ و با هوشي هستند و پيشرفت‌هايشان در علوم مختلف دليل اين ادعاست؛ اما بعضي از همين دوستان ايراني با استفاده از اين زيرکي، گاه آنچنان کلاه گشادي بر سر ملت مي‌گذارند که تا مدت‌ها داغش بر دل اين جماعت مي‌ماند.

بنا بر گزارش برنا، فيلم اخراجي‌هاي 2 مسعود ده نمکي که اين روزها نقل هر محفل و مجلسي شده است بار ديگر يک حاشيه براي خودش رقم زد تا علاوه بر تصاحب پر فروش ترين فيلم اين روزها، رکورد پر حاشيه ترين فيلم را هم به اسم خود به ثبت برساند.

اما داستان اين حاشيه جديد؛ مشاهدات خبرنگار برنا نشان مي‌دهد که در برخي از ميادين اصلي شهر و در ايستگاههاي مترو به وفور آدم هايي ديده مي شوند که ادعا مي کنند سي دي فيلم اخراجي هاي 2 را در اختيار دارند.

اين دوستان! که ترفند و رفتارهايشان همانند فروشندگان مواد مخدر است، وقتي مشتري پر وپا قرص پيدا مي‌کنند بعد از کلي چانه زدن سر قيمت دو حلقه سي دي استتار شده در لباسشان را با قيمتي گزاف به مشتريان مي‌دهند.
اما آنهايي که اين سي دي ها را به خيال ديدن فيلم اخراجي‌هاي 2 در منزل به همراه اهل و عيال مي‌خرند، بعد از باز کردن آنها متوجه مي‌شوند که اين سي دي فروخته شده يا سي دي خام است يا حاوي تصاويري مستهجن و غير اخلاقي است و هيچ ربطي به فيلم مذکور ندارد.

به نظر مي رسد سابقه لو رفتن سي دي اخراجي‌هاي يک براي آنهايي که دنبال سوء استفاده از مردم هستند، فرصت مناسبي بوده است تا هنوز يک ماه از اکران اين فيلم نگذشته با پخش کردن چنين فيلم‌هايي و گذاشتن تله براي مردم ساده، هر چند به صورت گذري، منبع درآمدي براي خود دست و پا کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
بيشتر كلاه برداريه چندروزقبل خانمم خريده بود روي سي دي ها اسم فيلمهاي هندي نوشته شده بود از فروشنده ميپرسه اون ميگه بخاطره اينكه نگيرنش ولي فيلم اخراجي ها رايت شده امتحان كرديم سي دي اول امريكائي بود ودومي هندي
يك مورد جالب كه من ديدم اين بود كه فروشنده cd هاي تبليغات انتخاباتي يك نماينده مجلس را كه احتمالاً رايگان بدست آورده بود بجاي فيلم يا كارتون مورد علاقه دوستم به وي قالب كرده بود. آي خنديديم
به خریداران چنین سی دی هایی کمتر از فروشندگان ایراد وارد نیست!
دم اين افراد واقعا گرم!!!!!!
تا مردم ما باشند كه حقوق معنوي تهيه كننده فيلم اخراجي را ضايع نكنند و به سرقت ادبي دست نزنند . به اين افراد مي گويند شاه دزد يعني از دزد مي دزدند .
چنین ماجرایی هم دو روز پیش برای بنده پیش اومد. ولی حقم بود.
چند ساله تبليغ مي كنند كه چنينCD هايي را نخرند همين بهتر كه سر خريداران چنين امور خلافي كلاه برود تا پندگيرند و عبرت پذيرند.
اگه کسی cd کپی نخره این سودجوها هم بساطشون رو جم می کنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست