بازدید 2772

توزیع ولیچرهای برقی به معلولان از ماه آینده

کد خبر: ۴۳۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲ 20 September 2014
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از توزیع ولیچرهای برقی به معلولان از ماه آتی خبر داد و گفت: قیمت هر ولیچر 3 میلیون تومان است ضمن اینکه ولیچرها ۲ سال گارانتی دارند.

به گزارش فارس، یحیی سخنگویی با اشاره به آخرین جلسه معاونت امور توانبخشی بهزیستی با معاونت خدمات و پشتیبانی سازمان اظهار داشت:‌در این جلسه قرار است در خصوص چگونگی نحوه تامین اعتبارات لازم جهت چاپ و صدور کارت‌های جدید معلولیت‌ها تبادل نظر شود.

وی تصریح کرد: پس از تامین اعتبارات لازم سریعا کارت‌های جدید صادر و توزیع خواهد شد به طوری که کارت‌های جدید دارای ویژگی‌های خاصی هستند.

سخنگویی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه معاونت امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در 6 ماهه دوم سال 93 اظهار داشت: بنا داریم مابقی اعتبارات استان‌ها در بخش تامین هزینه لوازم کمک توانبخشی را واریز کنیم.

وی تصریح کرد: در سال جدید 35 میلیارد تومان برای تامین لوازم کمک توانبخشی پیش‌بینی شده است که از این رقم بالغ بر 23 میلیارد تومان به استان‌ها پرداخت شده است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: تامین ویلچرهای برقی به تعداد 800 عدد یکی دیگر از برنامه‌های معاونت توانبخشی است که در این زمینه نیز تمهیدات لازم پیش‌بینی شده و بنا داریم طی ماه آینده ولیچرها را بین معلولان در کلان شهرها توزیع کنیم.

سخنگویی گفت: در مرحله نخست 800 ویلچر برقی توزیع خواهد شد که مبلغ هر ویلچر برقی 3 میلیون تومان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار