بازدید 2710

اجرای تحریم‌های جدید کانادا علیه روسیه

دولت کانادا در ادامه اقدامات ضدروسی خود در رابطه با اوضاع اوکراین، یک بانک این کشور، چند کارخانه و موسسه و 4 مقام بلندپایه نظامی روسیه را مورد تحریم قرار داد.
کد خبر: ۴۳۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳ 17 September 2014
دولت کانادا در ادامه اقدامات ضدروسی خود در رابطه با اوضاع اوکراین، یک بانک این کشور، چند کارخانه و موسسه و 4 مقام بلندپایه نظامی روسیه را مورد تحریم قرار داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، «جان برد» وزیر امور خارجه کانادا اعلام کرد که این کشور بسته تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه مورد اجرا گذاشته است. در فهرست این تحریم‌ها: بانک «اسبربانک»روسیه، کارخانه ماشین سازی میتیشینسک، کارخانه ماشین سازی «کلینین»، موسسه علمی-تحقیقاتی «تیخومیروف»، موسسه علمی-تحقیقات دریایی «التایر» جای گرفته‌اند.

علاوه بر این در این فهرست اشخاص حقیقی نیز جای دارند که از این به بعد ورود آنها به خاک کانادا ممنوع بوده و حساب‌های بانکی آنها نیز مسدود خواهد شد که از جمله آنها سرهنگ «یوری سادووینا» و ژنرال «دمیتری بولگاکوف» دو معاون وزیر دفاع روسیه، ژنرال «نیکولای بوگدانوفسکی» فرمانده نیروهای نظامی ناحیه مرکزی روسیه و معاون اول ستاد کل ارتش و همچنین سرهنگ «الیگ سالوکوف» فرمانده نیروهای زمینی روسیه هستند.

وزیر امور خارجه کانادا در عین حال تاکید کرد که مقامات اوتاوا همچون گذشته از «تجاوز روسیه به اوکراین» و مواضع مسکو در قبال بحران در این کشور بشدت ناراضی بوده و به همین دلیل سیاست خود مبتنی بر منزوی کردن روسیه از لحاظ سیاسی و اقتصادی را ادامه خواهد داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی