بازدید 83942
۹

ساپورت و به خیابان آمدن انصار حزب‌الله بد، مست‌های قداره‌بند خوب!

در تابستان رو به پایان امسال چندین مورد حمله اراذل و اوباش مسلح به سلاح سرد و در حالت غیرعادی به مردم و حتی یک کلانتری رسانه‌ای شده، ولی کمتر مقامی در مجلس و یا دولت بوده که تنها بخشی از توجهی را که به مقابله با ساپورت‌پوشی زنان و یا برخورد با اعلام تمایل انصار حزب‌الله به ‌اقدامات خارج از چهارچوب قانون نشان داده، به جرایم خشنی نشان دهد که خبرهای آنها تکراری شده است.
کد خبر: ۴۳۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶ 16 September 2014
ساپورت و به خیابان آمدن انصار حزب‌الله بد، مست‌های قداره‌بند خوب!

در حالی که سیاست سایه سنگین خود را بر بیشتر مسائل سیاسی و اجتماعی ایران انداخته است، میزان پرداختن مقامات دولتی و نمایندگان مجلس و هواداران رسانه‌ای آنها، بیش از آنکه به اهمیت ذاتی موضوعات مورد بحث وابسته باشد، به اهمیت سیاسی آنها وابسته است.

به گزارش «تابناک»، مسائل مربوط به نوع پوشش و برخوردهایی که ادعا می‌شود گروه موسوم به انصار حزب‌الله در این باره با جامعه می‌کنند، نمونه‌ای روشن از اهمیت یافتن عجیب یک موضوع غیرسیاسی است و در مقابل، اخبار پرتکرار مربوط به برخی ناامنی‌های خشن اجتماعی چون به منافع سیاسی عده بسیاری آسیب نمی‌زند، با بی‌تفاوتی کامل روبه‌رو می‌شود.

وقتی ‌عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور ایران در آغاز تیرماه برای پاسخ دادن به پرسش دو نماینده مجلس درباره «علت برخورد نکردن وزارت کشور با پوشیدن جوراب ساپورت» توسط خانم‎‌ها به مجلس رفت، روشن شد که اجبار دیگر بازیگران به تکرار مواضع یک گروه چقدر می‌تواند هدف مهمی باشد.

وزیر کشور بعدها در این باره اظهار داشت، «از من خواسته شد که شما به صراحت این واژه را در یکی از مصاحبه‌ها به کار ببرید و بگویید وزارت کشور با ساپورت مقابله می‌کند که من گفتم این مناسب نیست که من این مطلب را بگویم، چرا که فردا و پس فردا باید بگویم با این لباس و آن لباس هم مخالفم و من باید به تعداد لباس‌هایی که پوشیده می‌شود، بگویم با این‌ها مخالف هستم و این در شان من نیست و من می‌گویم، وزارت کشور طبق قانون با پوشش نامناسب برخورد قانونی می‌کند؛ اما اصرار بود که من این کلمه را به کار ببرم که من نیز هیچ وقت این کلمه را به کار نبردم».

وزیر کشور نتیجه خودداری خود از استفاده از کلمه «ساپورت» و محکومیت آن را دریافت کرد و با کارت زرد مجلس روبه‌رو شد.

در پایان فصل گرما و در شرایطی که معمولا هر ساله با نزدیک شدن به سرما، موضوع حجاب و عفاف رو به فراموشی می‌رود، سخنان رئیس‌جمهور در مشهد در‌باره بی‌فایده بودن ون و پاسبان در جا انداختن فرهنگ عفاف و حجاب مطلوب در جامعه بار دیگر، صف‌کشی روشنی بین دو گروه ایجاد کرد؛ صف‌کشی خاصی که رنگ و بوی نفع‌طلبی سیاسی در آن کاملا روشن است.

تفاوت این بار این است که در مقابل تهدید گروهی به نام انصار حزب‌الله به انجام عملیات گسترده برای منکوب کردن آنانی که انصار حزب‌الله خارج از دایره رعایت اخلاق و احکام اسلامی می‌‎داند، وزیر کشور و رسانه‌های نزدیک به دولت اعلام موضع شفاف می‌کنند که کوتاه نخواهند آمد و با هر کار غیرقانونی مقابله خواهند کرد.

این در حالی است که اگر یک جرم خشن و غیرطبیعی در جایی اتفاق بیفتد، وزیر کشور و مقامات مسئول دیگر در این حوزه لازم نمی‌بینند، اعلام موضع کنند و وعده و قول برخورد ریشه‌کنی بدهند.

در تابستان رو به پایان امسال، چندین مورد حمله اراذل و اوباش مسلح به سلاح سرد و در حالت غیرعادی به مردم و حتی یک کلانتری رسانه‌ای شده، ولی کمتر مقامی در مجلس و یا دولت بوده که تنها بخشی از توجهی را که به مقابله با ساپورت‌پوشی زنان و یا برخورد با اعلام تمایل انصار حزب‌الله به انجام اقدامات خارج از چهارچوب قانون نشان داده، به جرایم خشنی نشان دهد که خبرهای آن‌ها تکراری شده است.

تفاوت‌های این دو دسته موضوعات را می‌توان به آسانی در جای خبر آن‌ها در رسانه‌ها دید. بحث بر سر حجاب و اقدامات غیرقانونی احتمالی انصار حزب‌الله در روی جلد روزنامه‌ها و صفحات سیاسی است، ولی همه خبرهای مربوط به ناامنی و مواد مخدر و مسائل مربوط به آن، فقط حادثه‌ای است که باید در صفحه حوادث قرار گیرد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۱۰۵۹
انتشار یافته: ۹
نکته:بي حجاباي تو جامعه واقعا ديگه شورشو در اوردن .اين بي حجابا عادت کردن فقط بايد چوب بالاي سرشون باشه تا ادم بشن
انصار حزب الله اگه خیلی مرده بره با همون مست های قداره بند مقابله کنه نه اینکه به زن و بچه مردم گیر بده
خوب آیا متقابلا نباید این ایراد را به نیروی های البته با شرف و غیرتمند حزب الله گرفت که چرا غیرت و توان خود را برای اصلاح جامعه از لوث موارد فروشان و ارازل و زورگیرها بکار نمی بندند ؟ بخدا شاید اولویت اول همین باشد ببینید چند درصد زنانی که به تن فروشی روی آورده اند از فرط اعتیاد خود و یا همسرشان این چنین شده اند؟
جالب است روز روشن به مردم کشور حمله می کنند و با زور و کتک اموال مردم را میدزدند و این آقایان فقط ساپورت را می بینند. ای کاش غم و درد مردم را میدیدید و احساس وظیفه می کردید.
انصار حزب الله مورد حمایت ملت ایران هستند وباید بیایند وعلاوه بر برخورد با بی حجاب ها ارازل واوباش چاقوکش وقلدر که بسیار برای مردم عادی وشهروندان مشکل درست می کنندرا سرجای خود بنشانند
پاسخ ها
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
این نظر موذیانه شما یعنی قانونی جلوه دادن اعمال انصار حزب اله .
یعنی اجازه دارن به همه چی مردم گیر بدن .
اگه اینا واقعا فی سبیل اله دارن فعالیت میکنن و نفع سیاسی ندارن / داوطلبانه برن زیر نظر نیروی های انتظامی و فعالیت خودشونو قانونی کنن .
بی قانونی و هرج ومرج در جامعه بیداد میکند نمونه بارزش قوانین راهنمایی ورانندگی است هر کس هر جوری دلش میخواهد رانندگی میکند هر جا دلش میخواهد پارک میکند هر جا دلش میخواهد دور میزند هر جا دلش میخواهد سبقت میگیرد هر چقدر دلش میخواهد تند میرود و .......آن وقت برادران انصار سر را ول کرده اند ودنبال کلاه راه افتاده اند اگر راست میگویند جلوی قانون شکنان اراذل واوباش زورگیرها سر گردنه بگیرها دزدها رشوه بگیران متجاوزان به ناموس مردم و.... را بگیرند.
به دوستان حساس بايد خاطر نشان كرد مشكل اصلي كشور تورم ، ركود،نبود شغل و بيكاري ، فقر ، مواد مخدر ، دزدي رو به تزايد ، پارتي بازي ، رشوه خواري ، اختلاس هاي عظيم ، ايدز ، سو ء مديريت ،سنگيني و ناكارآمدي بدنه اجراي دولت ، قاچاق ، مشكلات زيست محيطي و آلودگي ، هزينه بهداشت و درمان و بيمارستانها ، مسكن ،فرار مالياتي و.... است.
برخورد با بدحجابی یه طرف تبعیض بین مناطق شهری که داره اتفاق می افته یه طرف .
در حالیکه بدحجاب ها در نهایت آرامش و بی خیالی در شمال شهر تهران قدم می زنند و حتی تذکر لسانی هم با آنان داده نمیشه در دیگر مناطق تهران حتی با زنان متاهل که بدحجاب هم نیستند در مقابل شوهرشان با بدترین لحن و بی ادبی داره برخورد میشه .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار