بازدید 4814

پايان زورگيري‌هاي جوان افغان

کد خبر: ۴۳۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷ 16 September 2014
زورگير افغاني که اقدام به زورگيري از شهروندان تهراني کرده بود، دستگير شد.

به گزارش مردم سالاری، در تير ماه سال جاري فردي با مراجعه به کلانتري 161 ابوذر به مأموران اعلام کرد که پسرش مورد زورگيري قرار گرفته و به شدت از ناحيه دست مورد ضربات چاقو قرار گرفته است.

با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع «زورگيري» و به دستور شعبه دوم بازپرسي دادسراي ناحيه 34 تهران، پرونده جهت ادامه رسيدگي در اختيار پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکي پس از حضور در پايگاه هشتم پليس آگاهي و در حاليکه فرزندش جهت انجام اقدامات درماني در بيمارستان حضور داشت، به کارآگاهان گفت: «در ساعت 17 روز هفتم تير93، پسرم در محل کارش در داخل مغازه حضور داشت که جواني وارد مغازه شده و به قصد زورگيري، چند ضربه با شمشير به دست پسرم وارد کرد و پس از سرقت مبلغ 300 وجه نقد، از محل متواري شد».

بنابر نظريه پزشکي قانوني مشخص شد که شدت ضربات وارده به پسر شاکي به اندازه‌اي شديد بوده که باعث جراحت‌هاي بسيار شديد و عميق در دست وي شده است؛ بنا بر نظريه اعلامي از سوي پزشکي قانوني و در اثر اصابت جسم برنده، دست چپ مالباخته دچار جراحت عميق در ناحيه مچ و کف دست شده و علاوه بر آسيب دو عصب اصلي دست، رباط انگشتان دوم، سوم، چهارم و پنجم نيز دچار پارگي و آسيب شديد شده است.

در روز 29 مرداد93، پسر شاکي پس از انجام دو عمل جراحي بر روي دست چپ خود و در حاليکه به تازگي از بيمارستان ترخيص شده بود به پايگاه هشتم پليس آگاهي مراجعه کرد و به کارآگاهان عنوان داشت که سارق را به صورت کاملا اتفاقي و سوار بر يک دستگاه خودرو 405 به شماره انتظامي ..... مشاهده کرده است.

با شناسايي هويت آخرين مالک خودرو 405، کارآگاهان موفق به شناسايي متهم بنام «محسن . ر» (20 ساله) شدند؛ با شناسايي مخفيگاه متهم در منطقه پاسگاه نعمت آباد، متهم در روز بيستم شهريور93 دستگير و به پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد ؛ بررسي هويت متهم نشان داد که وي از افاغنه مقيم تهران است که بنا بر اعترافات بعدي، وجوه نقد بدست آمده از سرقت را صرف خريد لباس و کتاني ورزشي کرده است.

سرهنگ کارآگاه ميرزکي، رئيس پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت:

«با صدور قرار قانوني از سوي مقام محترم قضايي متهم جهت انجام تحقيقات تکميلي و شناسايي ديگر جرايم ارتکابي در اختيار پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار