بازدید 17084
۹

داعش به «ائتلاف آمریکا» واکنش نشان داد

گروهک تروریستی داعش در واکنش به تشکیل ائتلاف آمریکایی-عربی ضد داعش، اعلام کرد که همه کشورهای جهان را مورد هدف حملات تروریستی قرار می‌دهد.
کد خبر: ۴۳۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳ 15 September 2014
گروهک تروریستی داعش در واکنش به تشکیل ائتلاف آمریکایی-عربی ضد داعش، اعلام کرد که همه کشورهای جهان را مورد هدف حملات تروریستی قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، گروهک تروریستی داعش که اخیرا کمتر در شبکه‌های اجتماعی حاضر شده بود و برخی کم شدن فعالیت این گروهک در فضای مجازی را سکوت داعش توصیف کرده بودند، در تازه ترین بیانیه‌ای که در صفحه خود در منتشر کرده به ائتلاف آمریکایی ضد داعش واکنش نشان داده است.

روزنامه مصری «الدستور»، گزارش داد که گروهک تروریستی داعش در بیانیه‌ای اعلام کرده است که این گروهک رشته‌‌ای از عملیات‌ها را در کشورهایی که حمایت خود از ائتلاف آمریکا علیه داعش را اعلام کرده‌اند به ویژه کشورهای عربی اجرا خواهد کرد.

این گروهک مدعی شده که با وجود همه ائتلاف‌ها باقی خواهد ماند و وعده داده که نبرد بزرگ با مسیحیان در شام (سوریه) به زودی آغاز می‌شود.

این بیانیه با یک طرح اینفوگرافیک ادامه پیدا کرده که پرچم داعش در مقابله با بسیاری از کشورها از جمله آمریکا، بریتانیا، آلمان و عربستان قرار گرفته است.

هفته گذشته در پی اعلام طرح «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا، ائتلافی برای مقابله با داعش تشکیل شد که تعدادی از کشورهای عربی و اروپایی برای همکاری با آمریکا در زمینه مبارزه با داعش اعلام آمادگی کرده‌اند.

در همین راستا نیز نشستی در پاریس برای بررسی ساز و کارهای اجرای این طرح امروز (دوشنبه) برگزار می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۹
پازل آمریکا کامل شده است
دو سوال که کمی تامل بر انگیز است:
1- آیا داعش در حال تحریک همه ی کشورها برای پیوستن به ائتلاف ساختگی آمریکا نیست؟

2-(مهم تر) آیا نوعی بازسازی منفور از قیام امام زمان در این منطقه در حال اتفاق افتادن نیست؟
دقیقا طبق نقشه غربیها برای ورود به سوریه!
نبرد بزرگ با مسیحیان در شام (سوریه) به زودی آغاز می‌شود!!!!
بیچاره ها نمیدون دارن همون سمتی حرکت میکنن که خدا میخواد و اون هم نابودی کامل مکر و حیله هست
بزودی ریشه این آدم کش های ضد بشری کم میشه.

امیدوارم یکی مثل خود رهبر داعش پیدا بشه و سرش را ببره تا ان لحظه را حس کنه چگونه یک انسان را ذبح میکرد
داعش نابود میشود وعنقریب ابوبکر بغدادی به درک میرود.
اینها همه سیاست خود آمریکا برای حضور در کشورهای منطقه هست به بهانه طالبان اومد افغانستان و حالا که از عراق بیرونش کردن به بهونه داعش میاد و کلی پایگاه نظامی و هواپیما میاره و هیچ کاری هم به کارشون نداره همون کاری که با طالبان میکنه
برا همه کشورها یه گروهک های متعصب غیر اسلامی ولی به نام اسلامی درست کرده و همشون کارشون اینه که مردم رو دین زده کنه مثل گروهک مجاهدین(منافقین) و طالبان و حالا هم داعش و النصره و...
خدا همشونو نابود کنه
کاملا با نظر مسعود موافقم
یک برنامه ریزی چند ساله از سوی آمریکا (یا شاید انگلیس) که به سرانجام رسید و آنهم به جان هم انداختن مسلمانها. در حال حاضر مسلمانهای پاکستان، افغانستان،سوریه، عراق ، لیبی، یمن، مصر و ... به جان هم افتاده اند و هرچه کشته می شود مسلمان است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی