بازدید 3334

نگاه شما: بی پرده و صریح با وزیر آموزش وپرورش

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۳۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱ 15 September 2014
حمید سلیمانی در مطلب ارسالی برای «نگاه شما» نوشت:

۱-آیا محروم شدن تعدادی از فرهنگیان از قسمتی از حقوق که همکارانشان تحت هر عنوانی دریافت می نمایند، فقط به این دلیل که در یک بازه ی زمانی خاص در مرخصی یا ماموریت بوده اند، مصداق بارز تبعیض و نابرابری نیست؟

۲-آیا مصوبه ای که با پیشنهاد ناپخته و عجولانه آموزش و پرورش در دولت تصویب شده و مسبب این تبعیضات گشته است (در حالیکه با اندکی تغییر می توانست چنین نباشد) همانند وحی منزل است و قابل اصلاح نیست؟

۳-آیا تاکنون در جهت دفاع از حق همکارانتان حداقل یک بار پیشنهاد اصلاح آن را به دولت ارایه نموده اید؟

۴-آیا ممکن است بدون طرح پیشنهاد از طرف آموزش و پرورش، کسی به فکر اصلاح این مصوبه باشد؟

۵-چرا گفتگوی مستقیم با معلمان ذی نفع را در این رابطه نپذیرفتید و حاضر نشدید راهکارهای پیشنهادی ما را بشنوید؟ (بارها از طریق دفتر معاونت پشتیبانی و دفتر مدیر کل امور اداری در خواست وقت ملاقات نموده ایم)

۶-اگر به دنبال دردسر نیستید و به این ظلم بزرگ رضایت می دهید آیا به مسئولیت شرعی و اخلاقی آن نیز اندیشیده اید؟

۷-چرا روابط عمومی آمپ سکوت پیشه نموده و در مقام پاسخگویی بر نمی آید؟

۸-حال که برخی دولتمردان اصولگرا در این خصوص اصل مسلم عدالت را زیر پا گذاشتند، چرا دولتمردان اصلاح طلب یا معتدل فکری برای اصلاح یا تعدیل آن نمی کنند؟

۹- اگر به ادعای شما به هیچ عنوان نمی توان نیروهایی که در اوایل سال ۹۱ در مرخصی یا ماموریت بودند را مشمول این بند قرار داد، چرا در برخی استان ها و حتی در برخی نواحی استان ما هم اکنون مزایای این بند به این گونه نیروها نیز پرداخت می شود و فقط در بعضی مناطق این محرومیت برای آنها وجود دارد؟ (مصداق ها با صراحت وبصورت شفاهی به اطلاع کارشناسان امور اداری وزارت و استان رسیده است اما نتیجه بخش نبوده است)

۱۰-اگر دلیل این بی توجهی کمبود اعتبارات می باشد، آیا نباید با همین اعتبارات موجود حداقل عدالت در پرداخت ها برقرار گردد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی