بازدید 3211

امضای دویست نماینده برای افزایش تسهیلات ازدواج

کد خبر: ۴۳۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰ 15 September 2014

عضو فراکسیون جوانان مجلس گفت: یکی از دغدغه های مجلس با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری این بود که بتوانیم از محل صندوق توسعه ملی کمک بیشتری به جوانان در زمینه ازدواج داشته باشیم که بیش از 200 تن ازنمایندگان هم آن را امضا کرده اند.

رحمت الله نوروزی در گفت و گو با خانه ملت گفت: با وجود مشکلات اقتصادی و تورم، باید مبلغ وام ازدواج جوانان نباید کاهش پیدا کند.

نماینده مردم علی آباد کتول، فاضل آباد، مزرعه و سنگدوین در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: نگاه فراکسیون جوانان این است که مبلغ وام ازدواج جوانان باید افزایش یابد.

وی افزود: یکی از دغدغه های مجلس با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری این بود که بتوانیم از محل صندوق توسعه ملی کمک بیشتری به جوانان در زمینه ازدواج داشته باشیم که بیش از 200 تن ازنمایندگان هم آن را امضا کرده اند.

نوروزی در ادامه خاطرنشان کرد: نرخ سن ازدواج بالا رفته همچنین نرخ طلاق افزایش یافته است که ما در این زمینه بارها در مجلس به دولت تذکر داده ایم، اما ظاهرا مسئولان توجه نمی کنند که یک زوج جوان برای آغاز زندگی خود با چه مشکلاتی روبرو هستند.

وی ادامه داد: برای خرید یک گاز و یخچال معمولی چهار میلیون تومان و برای خرید یک ال سی دی دو میلیون تومان پول لازم است و اگر حتی خانواده ها هزینه تالار ندهند و بخواهند در مسجد هم مراسم ازدواج برگزار کنند، باز حدود دو میلیون تومان هزینه دارد.

عضو فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: از دولت تدبیر و امید انتظار داریم به جوانان امید بدهد و با کار کارشناسی موضع گیری کند که البته با توجه به نگاه مثبتی که دکتر روحانی به مقوله جوان دارد امیدواریم این مشکل حل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار