بازدید 28359

گم شدن مرموز مادر و دختر 10 ساله

کد خبر: ۴۳۴۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱ 15 September 2014
مادر و دختر 10 ساله وقتی خانه مادربزرگ بیمار را ترک کردند به‌طرز مرموزی گم شدند.یک‌سال از سرنوشت پر ابهام این مادر و دختر می‌گذرد و پلیس با وجود تجسس‌های گسترده‌ای به‌بن‌بست رسیده است.

به گزارش ایران، روز 25 شهریور ماه سال گذشته زن جوان و دختر 10 ساله‌اش برای میهمانی خانه‌شان را ترک کردند تا به خانه مادربزرگ در رباط‌کریم بروند.

مادر که تازه از بستر بیماری بلند شده بود دخترانش به خانه‌اش آمدند و تصمیم گرفتند چند روزی در خانه مادر بمانند و کارهای وی را انجام دهند. «مریم کبیری» 35 ساله و دخترش «عسل معبودی» که 10 سال دارد دو روز را در خانه مادربزرگ گذراندند تا اینکه ساعت چهار بعدازظهر 27 شهریورماه زنگ تلفن مریم به صدا درآمد و همسرش خواست به خانه بازگردند.
همین تماس تلفنی کافی بود تا مریم و دخترش با هم به سمت خانه‌شان حرکت کنند.

ساعت دو ظهر فردای آن روز «کیومرث» که فکر می‌کرد خانواده‌اش هنوز در خانه مادر زنش هستند به آنجا رفت و زمانی‌که وارد خانه شد شنید که زن و بچه‌اش روز گذشته بعد‌از تماس تلفنی وی به‌خانه بازگشته‌اند در حالی که مریم و عسل کوچولو هیچ‌گاه به‌خانه نرفته بودند.

بدین ترتیب سناریوی مرموز ناپدید شدن مادر و دختر به پلیس مخابره شد و بازپرس شعبه دوم دادسرای رباط‌کریم دستور داد تیم ویژه‌ای از مأموران پلیس آگاهی برای رازگشایی از سرنوشت این دو گمشده وارد عمل شوند.

کارآگاهان ابتدا به پزشکی قانونی رفتند و پس از اینکه به سرنخی از مادر و دختر جوان در بین اجساد ناشناس دست نیافتند در گام بعدی به بررسی در بیمارستان‌ها، زندان‌ها و بهزیستی پرداخته و به هیچ سرنخی نرسیدند.

تحقیقات پلیسی در همان مراحل ابتدایی به بن‌بست خورد و کارآگاهان در گام بعدی خانواده «مریم» و همسرش را تحت بازجویی قرار دارند.

در این مرحله مشخص شد که مریم و دخترش با کسی اختلاف نداشته و کسی اطلاع ندارد این مادر و دختر چه سرنوشتی دارند!

خواهر «مریم» در این خصوص به‌شوک گفت: مادرم بیمار بود به همین‌خاطر مریم و دخترش نیز به خانه مادرم آمدند و با هم در آنجا بودیم که دو روز بعد شوهرخواهرم زنگ زد و خواست آن‌ها به خانه برگردند. وی افزود: خواهرم ساعت چهار بعداز ظهر بود که رفت و در حالی که ما فکر می‌کردیم «مریم» در خانه‌اش است، دامادمان به‌خانه مادرم آمد و ادعا کرد از زن و بچه‌اش بی‌خبر است.

خواهر جوان ادامه داد: به همه جا سرزدیم و به هرکس که فکر می‌کردیم زنگ زدیم اما بی‌نتیجه بود و با گذشت یک سال هنوز ناپدید شدن خواهرم باور کردنی نیست. وی گفت: خواهرم در شرایط سختی زندگی می‌کرد اما هیچ‌وقت درباره رفتن صحبت نکرد و حتی اگر خودش نیز رفته باشد به‌خاطر وابستگی‌ای که به مادرمان دارد حتماً زنگ می‌زد و با هم صحبت می‌کردند و حتی خانواده «کیومرث» نیز ابتدا فکر می‌کردند خواهرم به‌خاطر اختلافی که با همسرش داشته در کنار مادرم زندگی می‌کند که با حضورشان در خانه‌مان فهمیدند دروغی در کار نیست و خواهرم و عسل گم شده‌اند.

بنابر این گزارش، با گذشت یک‌سال از تحقیقات پلیسی برای ردیابی این مادر و دختر و در حالی که پلیس خود را در برابر گره‌های کور می‌دید بازپرس شعبه دوم دادسرای رباط‌کریم خواستار انتشار عکس مریم و عسل در شوک روزنامه ایران شد تا کسانی که سرنخی از سرنوشت آن‌ها دارند با شماره 56720333 پلیس آگاهی رباط‌کریم تماس بگیرند یا به دادسرای رباط‌کریم مراجعه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۴۳
كاملا واضح و مبرهنه كه شوهرش كشتتش.خواهرش هم كه ادعا كرده زندگيش مشكل داشته و با هم اختلاف داشتن.شوهره ساعت 4 زنگ زده پاشو بيا. يعني ديگه از زنش خبر نگرفت تا فردا بعد از ظهر؟؟؟؟ اصلا با عقل جور در نمياد. اگه راست ميگه, چرا همون شب به خانه مادرزنش زنگ نزد تا ببينه چرا زنش هنوز برنگشته!...
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
فقط اعدام
عدالت فراگیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
آفرین ... ضمنا احتمال رابطه بین شوهر و خواهر مقتول نیز هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
با زنش مشکل داشته ولی بر سر بچه چی اومده؟ کی میتونه دختر بچه خودش رو بکشه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
ماشاءالله چقدر كار آگاه جنايي زرنگ در اين مملكت زياد شده كه در چند ثانيه مجرم را پيدا ،محاكمه و بعد هم حكم را اجرا مي كنند .با وجود اينگونه افراد چه نيازي به پليس يا اداره آگاهي ودادگاه است؟
khorram
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
شما بهتر بود نزد خانم مارپل یا آقای پوآرو یه دوره پلیسی میگذروندی
یییسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
آقا من بی گناهم
باید دعا کرد ... بوی توطئه میاد
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء...
اگر این اتفاق مثلا در آلمان انگلیس و آمریکا افتاده بود قطعا باید سراغ آنها را از گروه داعش میگرفتی
پاسخ ها
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
از داعش هیچ چیز بعید نیست شک نکنید کار داعشه
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
زینال تو هم خیلی بیکاری با این کامنتهای بیخودت
كار خود پدر مي باشد راه را براي خودتان دور نكنيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
آقا بیخودی قضاوت نکن!
الله اعلم
بنظرمن شوهره دوباره بايد بازجويي بشه
لطفا" هیچ گاه قضاوت عجولانه نکنید و کار را به کاردان بسپارید ، پس پلیس چکاره است ؟ اینکه تابحال مشکل حل نشده جای تاسف داره !
یک بازجویی درست و حسابی از شوهره مشکل را حل میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
الله اعلم
باید دید با چی رفتن ؟ اگه با تاکسی یا آژانسی چیزی رفته باشن باید از اونجا هم پرسش کرد ؟ ولی باباهه هم میتونه مشکل دار باشه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
پلیس تواین یکسال فقط معطل این نظریه عالمانه شمامونده بود!
باید ازخانواده شوهر با دستگاههای پیشرفته امروزی دروعسنجی شود قطعا موضوع اشکار خواهد شد
آقاي قاضي لطفا اين كامنت هاي بالا رو بخون
فقط ميگم خيلي نامرديه
تماس گرفته با خانومش گفته میام بعد تا فردا ظهر یه سراغی ازش نگرفته ...
چه گونه شوهر زنگ می زند و می گوید بیا خانه و تا فردای انروز خبری نگرقته؟ ماموران و باز جویان خبره ی اگاهی نتوانستند این پرسش ساده را از او بکنند، از سوی دیگر خواهرش می گوید با همسرش سازش نداشتند، چرا از اژانس ها، تاکسی های ان دور و بر و فروشگاه ها پرس و جو نکردند؟
اولا :کاراگاهان باید از خانواده شوهره و خود آقا تحقیق زیاد بکنن چون بی دلیل هم نیست. دوما اینکه از کجا معلوم شاید سوار یک شیطان صفتی بشن که اینا رو ببره بیرون شهر و وسایل اینا رو بدزده و بعد خودشون را .... ولی من حدسم این دو تاست.
انشالله که پیدا بشن.
گفتن چیزی جز این نشانه جهالت هست
چه كساني از نبود زن جوان منفعت ميبرند/بعد از مادر زن جوان چه كساني ارث ميبرند/ نكته رو گرفتي
تو‏ ‏فامیل‏ ‏ما‏ ‏هم‏ ‏چنین‏ ‏اتفاقی‏ ‏افتاد‏ ‏بعد‏ ‏از‏ ‏نه‏ ‏سال‏ ‏و‏ ‏پیدا‏ ‏شدن‏ ‏جسد‏ ‏در‏ ‏خانه‏ ‏معلوم‏ ‏شد‏ ‏کار‏ ‏شوهره‏ ‏است
والله چی بگم اگه باشوهرش مشکل نداشت شک نمیکردم بالااخره مسئله بو داره بایدباورکنید هرکسی باشه شک میکنه
حالا بعضياداييه ي دلسوز تر از مادر شده ايد شوهر زنگ زده ،مهم اينه خانم چي جواب داده اگه گفته چشم عزيزم مي آيم پس تقصير با شوهر است كه ديگه تا روز بعد سراغي از همسرش نگرفته ولي اگه خانومه گفته باشه به تو ربطي نداره هر وقت دلم خواست مي آيم بازم تقصير با شوهر است كه تا روز بعد سراغي از همسرش نگرفته؟
پلیس کشور ما انقدر دانا است که مطوئن باشید در اسرع وقت پیدا خواهند کرد
بايد بازپرس پرونده فعلا دستور بازداشت موقت شوهرش رو صادر و به زندان بفرستد تا سرنخی خوب بدست بیاید چاره اش همینه عزیزان من
ای بابا شماها خودتان یه کاراگاه گجتید!!موندم چرا اداره اگاهی تابحال از این همه استعداد یک جا بی بهره مونده!!!!!
آقايون پوآرو و خانومهاي مارپل، لطف كنيد بي خودي به كسي تهمت نزنيد. به نظرتون يه مسأله اي به اين روشني، كه ظرف ده ثانيه به ذهن شما رسيده، بعد از يك سال، هنوز به عقل پليس نرسيده؟
چرا نظر منو چاپ نكردي تابي
بعد از یک سال عکسشونو گذاشتن؟؟؟!!!
چه سرعت عملی!!!
چه دستگاه مقتدری!!!
به نظرمن خیلی راحته ازروی شماره تلفنی که بااوتماس گرفته اند مشخص می شود.که طرف زنگ زده چه کسی است
بعضی وقتها ظرف شش ساعت گروه متخلف پیدا میشن بعضی وقتها هم یه ساله دونفر گم شدن ولی ....
20
کار خواهرشه
کار امریکاست
برین سراغ شوهره
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی