بازدید 17067
برای نخستین بار در تاریخ؛

تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان جهان شد

تیم ایران که در دور گذشته این مسابقات به عنوان هشتم رسیده بود، در این دوره به مقام قهرمانی رسید. تیم روسیه بعد از ایران در جایگاه دوم قرار گرفت.
کد خبر: ۴۳۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴ 14 September 2014
تیم ملی کشتی فرنگی ایران عنوان قهرمانی رقابت‌های جهانی ازبکستان را به خود اختصاص داد تا افتخاری تاریخی به نام فرنگی کاران کشورمان ثبت شود.

به گزارش «تابناک»، در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که از 22 شهریور ماه به میزبانی تاشکند ازبکستان آغاز شده بود تیم ملی ایران موفق به کسب یک مدال طلا توسط حمید سوریان در 59 کیلو، یک نقره توسط امید نوروزی در 66 کیلو و 2 مدال برنز توسط افشین بیابانگرد در 71 و قاسم رضایی در 98 کیلوگرم شد.

تیم ایران که در دور گذشته این مسابقات به عنوان هشتم رسیده بود، در این دوره به مقام قهرمانی رسید. تیم روسیه بعد از ایران در جایگاه دوم قرار گرفت.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بازی‌های المپیک با هدایت محمد بنا و کسب 3 مدال طلا عنوان قهرمانی بازی‌های المپیک را به خود اختصاص داده بود.

پیش از این بهترین عنوان تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات جهانی سال 2009 در دانمارک بود که ایران به عنوان نایب قهرمان جهان رسیده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
تبریک به تمام هموطنان و مردم عزیز ایران
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآفریننننننننن
انشاالله والیبال هم میشههههه
هیچ عنوانی تحت عنوان قهرمانی تیمی کشتی در المپیک وجود نداره الکی بنا رو بزرگ نکنید
مثل اینه که چون تیم ملی فوتبال بهترین خط دفاع رو تو مقدماتی جام جهانی داشت بگیم تیم ملی فوتبال قهرمان دفاع اسیا شده چرا که چنین عنوانی وجود نداره
بهترین خط دفاع فوتبال و بیشترین طلا المپیک ارزشمندند ولی قهرمانی تیمی محسوب نمیشند
الکی بنا رو بزرگ نکنیم
امیدوارم مسوولین پاداش کشتی گیرانی که ده ماه حقوق نگرفتند و با غیرت خودشون قهرمان جهان شدند رو برای دستمزد مربیان اخراجی فوتبال هزینه نکنند، درود به غیرت کشتی گیران
همه زحمت بنا بود. متاسفانه آنگونه که باید از ایشان تقدیر نشد
تبریک میگم تیم والیبال با مربی اردبیلی (مرحوم معدنی) تیم وزنه برداری با مدیریت اردبیلی (رضازاده) تیم کشتی فرنگی با مربی اردبیلی (پازاج) قهرمان میشوند ای کاش به احترام اینها برای فوتبال اردبیل سرمایه گذاری بکنند تا ما هم در لیگ برتر کشورمان تیم داشته باشیم
سلام ماشالله به کشتی واقعا عالی بود
چقدر افتخار مهمی کسب کردین که رهبر انقلاب پیام تبریک فرستاد انشالله رقابت های بعدی همگی طلایی باشید
احسنت به سوریان ونوروزی ماشالله غیرت ایرانی
دمشان گرم.... کشتی و والیبال باید در حد اعلا تکریم بشند.
1
1
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار