بازدید 3801

لزوم تسریع در انتخاب معاون سیاسی وزارت کشور

کد خبر: ۴۳۳۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲ 11 September 2014

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، بر لزوم تسریع در روند انتخاب معاون سیاسی وزارت کشور تأکید کرد و گفت: فقدان این معاونت در وزارتخانه تبعات بسیاری برای کشور به‌دنبال دارد.

محمدابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به جایگاه معاونت سیاسی وزارت کشور، گفت: متأسفانه شاهد هستیم که در چند ماه اخیر این سمت بدون متولی رها شده است که قطعا این موضوع تبعاتی را برای کشور به‌دنبال دارد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: معاون سیاسی وزارت کشور از مهم‌ترین معاونت‌های این وزارتخانه محسوب می شود که دفترهای امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری زیر نظر آن اداره می‌شود، از طرف دیگر برگزاری انتخابات، نظارت بر استانداری‌ها و فرمانداری‌ها و ریاست ستاد انتخابات کشور برخی از وظایف معاون سیاسی وزیر کشور است.

وی افزود: به‌طور حتم معاون سیاسی وزارت کشور باید با نظر وزیر انتخاب شود و وی نباید به هیچ یک از احزاب و گروه‌های سیاسی وام‌دار باشد، اما در شرایط کنونی عده‌ای از افراد در حال افزایش فشار به وزیر کشور برای انتخاب یک فرد خاص در این سمت هستند.

رضایی با بیان اینکه تمام مقامات و مسئولان کشور حساسیت ویژه‌ای نسبت به جایگاه معاون سیاسی وزارت کشور دارند، تصریح کرد: به طور حتم برای این جایگاه باید فردی متخصص، با تجربه و دلسوز انتخاب شود.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، بر لزوم تسریع در انتخاب معاون سیاسی وزارت کشور تأکید کرد و گفت: نمایندگان مجلس خواهان انتخاب سریع معاون جدید وزارت کشور در این حوزه هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار