بازدید 12707
۲

پاسخ همراه اول به مخاطب تابناک

کد خبر: ۴۳۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹ 11 September 2014
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
سلام
همراه اول بسته ی تشویقی دارد به نام " شتاب در پرداخت" که در صورتی که مشترکی اقدام به پرداخت پیش از سررسید بنماید، این هدیه شامل حال او می شود.با پرداخت پیش از موعداین مسیج برای مشترک می آید:" با تشکر از پرداخت پیش از سیستم، شما می توانید تا پایان ماه جاری علاوه بر شرکت در قرعه کشی یک دستگاه پراید و 100 دستگاه گوشی تلفن همراه، هدیه یک روز مکالمه درون شبکه را به یکی از روشهای زیر فعال کنید:
شماره گیری کد *111*1151#
ارسال عدد 1151 به سر شماره 111"
خوب تا اینجا که واضحه؛ معنای این مسیج این است که شما با فعال سازی این امکان، در 24 ساعت کلیه مکالمه های درون شبکه ای تان رایگان خواهد بود.من هم این سرویس را فعال کردم اما..اما همراه اول سرویس دیگری هم دارد و آن دریافت صورتحساب میان دوره از طریق شماره 9990 است.من قبل از استفاده از بسته ی تشویقی، اقدام به اخذ صورتحساب کردم ( دقت کنید که می باید ریز صورتحساب را یادداشت کنید و نه مبلغ نهایی که اعلام می کند). حال اگر مکالمه ای انجام دهید و مجددن صورتحساب میان دوره با ریز کارکرد بگیرید در کمال تعجب خواهید دید که کلیه ی هزینه های مکالمه با تعرفه ی عادی لحاظ شده است.مثلا صورت حساب من به شرح زیر بوده:
29117 ریال شهری
44860 ریال بین شهری
20825 ریال پیام کوتاه و جمع اعلامی: 102000ریال و این در حالی است که جمع این سه عدد می شود: 94802 ریال.
بعد از مکالمه ی به اصطلاح رایگان درون شهری صورت حساب من به شرح زیر است:
35455 ریال شهری
79416 ریال بین شهری
20914 ریال پیام کوتاه
جمع اعلامی: 102000 ریال که البته جمع این سه عدد هم می شود: 135785 ریال !!
حالا شما پیدا کنید پرتقال فروش را در میان این همه ناهماهنگی و ناهمخوانی همراه اول که کلاه برداری است در روز روشن!

پاسخ:
باسلام واحترام
بازگشت به نامه شماره113/179/ت مورخ93/06/05درخصوص مشکل مشترک محترم،به آگاهی میرساند طبق بررسی های بعمل آمده مشترک مذکور از ساعت9:28مورخ93/05/13تا ساعت9:28مورخ93/05/14،مشمول طرح هدیه(شتاب درپرداخت)شده ومبلغ 49208ریال از تخفیفات طرح مذکوربهره مند شده است.

سعیدعسکری
مدیرکل ارتباطات
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
سپاسگزارم از پی گیری سایت وزین تابناک و کمال تشکر را دارم از پاسخگویی همراه اول و شخص مدیرکل ارتباطات.
پبسخگویی این عزیزان را به فال نیک گرفته و این امر را موجب اعتماد سازی می دانم اما باز هم تکرار می کنم که در صورت گرفتن ریز صورتحساب، با تعارض و عدم همخوانی با طرح مواجه می شویم که نیاز به بررسی و رفع مشکل احتمالی دارد.
بر خود فرض می دانم که در خصوص عبارت آخر نوشته ام- کلاه برداری است در روز روشن!- پوزش بطلبم.
سلام وقت بخير ببخشيد من يكبار كه فيش موبايلمو قبل بيستم پرداخت نكرده بودم، كد فعال سازي يك روز مكالمه رايگان رو زدم و از اون زمان به بعد هروقت فيش موبايلمو قبل از بيستم پرداخت ميكنم خود بخود يك روز مكالمه رايگان فعال ميشه و بدون اطلاع من در همان روزي كه يك روز مكالمه رايگان رو فعال كردم فعال ميشه و به پايان ميرسه و بعد پيامك اتمام يك روز مكالمه برام مياد
حالا من چطوري ميتونم اينو غير فعال كنم تا روزي كه دوست دارم اين طرح رو فعال و ازش استفاده كنم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی