بازدید 2639

مدیریت سرخابی‌ها برای همه دولت‌ها شیرین است

کد خبر: ۴۳۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴ 10 September 2014

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به برخی مخالفت‌ها با واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی گفت: دلیل برخی موضع‌گیری‌ها این است که مدیریت دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دولت‌ها و مدیران شیرین است و نمی‌خواهند آن را از دست بدهند.

محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مباحث موجود درباره واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، گفت: ارزش‌گذاری این دو تیم بر مبنای نام و برند آنهاست.

وی با تاکید بر ارزش استقلال و پرسپولیس بر مبنای نام تجاری، تصریح کرد: این نام تجاری در عین حال کمک می‌کند این دو تیم پس از واگذاری، درآمدزایی داشته باشند به این معنا که اگر این برند به هر کس واگذار شود می‌تواند از محل آن کسب درآمد کند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: بنابراین درآمدهایی که برای دو تیم پیش‌بینی می‌شود از محل این نام تجاری به دست می‌آید و آن قیمتی است که سرمایه‌گذار باید برای در اختیار گرفتن استقلال و پرسپولیس بپردازد لذا طراز منفی این دو تیم مبنای تصمیم قرار نمی‌گیرد.

پورابراهیمی در ادامه در خصوص نحوه واگذاری این دو تیم، اظهار کرد: درصدی از این سهام در بورس عرضه شده، کشف قیمت می‌شود و بلوک‌های مربوط به آن سهام واگذار خواهد شد بنابراین هیچ مشکل قانونی برای واگذاری و پس از آن وجود ندارد؛ البته اراده دولت برای این موضوع یکی از بحث‌های قابل توجه است.

این عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس یادآور شد: مدیریت این دو باشگاه از نظر سیاسی برای دولت‌ها شیرین است و چون دوست ندارند از این مدیریت بیرون بیایند همیشه در مقابل آن موضع گرفته و می‌گیرند و تمامی بحث‌های موجود به همین دلیل است.

پورابراهیمی در پایان گفت: البته من شنیده‌ام خود وزیر ورزش گفته که بحث واگذاری را پیگیری کرده و حاضر به همکاری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار