بازدید 3095

تدوین بسته‌تنبیهی برای مبدأ پرواز پهپاد ‌صهیونیستی

کد خبر: ۴۳۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹ 10 September 2014

نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با اشاره به تدوین بسته تنبیهی برای کشور مبدأ پرواز پهپاد رژیم صهیونیستی در این کمیسیون، گفت: در صورت وصول اطلاعات مربوطه، این بسته در قالب طرحی در پارلمان تصویب و سپس اجرایی می‌شود.‌

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره اقدام پدافند جمهوری اسلامی ایران در سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در نزدیکی تأسیسات هسته‌ای نطنز، گفت:‌ اخیرا کشور مبدأ پرواز این پهپاد مشخص شده اما متأسفانه تاکنون اطلاعات مربوط به آن به مجلس ارائه نشده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس از متولیان مربوطه به‌ویژه فرماندهان نظامی می‌خواهد که هر چه سریع‌تر کشور مبدأ پرواز پهپاد رژیم صهیونیستی را به مجلس معرفی کند.

وی از تدوین بسته تنبیهی برای کشور مبدأ پرواز پهپاد رژیم صهیونیستی در کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های این موضوع صورت گرفته و در صورت وصول اطلاعات مربوطه، این بسته در قالبی طرحی در پارلمان تصویب و سپس اجرایی می‌شود.‌

نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با اعلام اینکه مجلس پیگیر موضوع پیرامون سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی است، گفت: در صورت نیاز از فرماندهان و متولیان مربوطه بار دیگر برای ارائه توضیحات به این کمیسیون دعوت می‌شود.

در هفته‌های گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی در حوالی منطقه نطنز در نزدیک کاشان خبر داد. این منطقه، یک منطقه حساس و مهم تلقی شده و نیروگاه هسته‌ای نطنز در آن واقع شده است.

طبق اعلام سپاه پاسداران، این پهپاد قصد نفوذ به منطقه نطنز را داشته که توسط پدافند نیروی هوا فضای سپاه رهگیری و مورد اصابت "موشک" قرار گرفته و ساقط شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی