بازدید 4790

سایپا:قطعهecuتامین وارسال گردید

کد خبر: ۴۳۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲ 10 September 2014
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
با سلام و احترام
حدود دو هفتۀ قبل یکدستگاه سایپا 111 یورو 4 صفرکیلومتر خریدم. بعد از طی حدود 1500 کیلومتر قطعه ای بنام ECU خراب شد. با هزار امید به نمایندگی سایپا در لاهیجان مراجعه نمودم ولی با کمال تأسف دیدم که اتومبیلهای زیادی با همین کارکرد و با همین نقیصه در نمایندگی پارک هستند و هیچ امیدی هم به تعمیرشان نیست. می خواستم از مسئولین سایپا و وزارت صنایع بپرسم که آیا واقعاً این وضعیت از نظر شما شرم آور نیست؟! ظرف مدت کوتاهی قیمت پراید را دوبرابر کردید کافی نبود حالا باید ماشین صفر کیلومتر را بعد از خرید و طی 1000 کیلومتر راه در نمایندگی بگذاریم و برویم!!! لطفاً پاسخ دهید و رسیدگی فرمایید.

پاسخ:
باسلام
احتراما،بازگشت به نامه شماره 133/154/ت مورخ93/05/25درخصوص درخواست مشتری محترم مالک خودروپراید به شماره شاسیnas431100e5773437به استحضار می رساند،برابر پیگیری های بعمل آمده قطعه ecuخودروایشان تامین وارسال گردیده است.

اداره اطلاع رسانی گروه خودروسازی سایپا


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار