بازدید 1879

سازوکار بررسی پرونده‌های بورسیه مشخص شد

کد خبر: ۴۳۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴ 10 September 2014

معاون پارلمانی وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری٬ با تاکید بر مشخص شدن سازوکار بررسی پرونده‌های بورسیه در نخستین جلسه کمیته تعیین مصادیق بورسیه‌ها، گفت: سرپرست وزارت علوم در این جلسه از اعضای کمیته خواست پرونده‌ها را با دقت و انصاف مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.

سعدالله نصیری‌قیداری در گفت و گو با خانه ملت٬ با یادآوری تشکیل کمیته بررسی تعیین مصادیق بورسیه‌ها در وزارت علوم٬ گفت: روز گذشته دوشنبه (17 شهریور) نخستین جلسه کمیته تعیین مصادیق بورسیه‌ها با حضور سرپرست وزارت علوم تشکیل شد.

وی با بیان اینکه تعیین ساز و کار بررسی پرونده‌های بورسیه با تاکید بر شفاف‌‌سازی مسائل محور نخستین جلسه کمیته تعیین مصادیق بورسیه‌ها با حضور نجفی سرپرست وزارت علوم بوده است٬ افزود: ‌در این جلسه سازوکار بررسی پرونده‌های بورسیه که از طرف شورای بورس پیشنهاد شده بود، مورد بحث و تائید سرپرست وزارت علوم قرار گرفت و مقرر شد که براساس این سازوکار، پرونده‌های بورسیه، مورد بررسی قرارگیرد.

نصیری‌قیداری با یادآوری اظهارات نجفی سرپرست وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری در نخستین جلسه کمیته تعیین تکلیف وضعیت بورسیه‌ها٬ گفت: در این جلسه بر شفاف سازی مسائل، تلاش در جهت جلوگیری از تضییع حقوق افراد ذی‌نفع و رعایت عدالت آموزشی تاکید ویژه‌ای شد.

وی ادامه داد: همچنین سرپرست وزارت علوم از اعضای کمیته مذکور خواست پرونده‌ها را با دقت و انصاف مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.

معاون پارلمانی وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری٬ یادآور شد: زمان تشکیل جلسه بعدی کمیته تعیین بررسی مصادیق بورسیه‌ها امروز سه‌شنبه (18 شهریور) ساعت 4 عصر با حضور اعضای کمیته و سرپرست وزارت علوم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار