بازدید 5016

پاسخ مخابرات به مخاطب ساکن میدان رسالت

کد خبر: ۴۳۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷ 09 September 2014
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دست اندرکاران سایت وزین تابناک
احتراما اینجانب ساکن تهران میدان رسالت با توجه به نیاز مبرم به داشتن اینترنت ADSL بارها از طریق شرکتهای مختلف از قبیل داتک ، های وب و شاتل  و.... قصد خرید ADSL نموده ام که هر بار با این پاسخ که در مرکز تلفن حکمت شعار واقع در میدان رسالت خیابان فرجام شرقی امکان واگذاری ADSL به مشترکین وجود ندارد مواجه شده ام، الان حدود چهار ماه است که بنده منتظرم تا امکان واگذاری فراهم گردد ولی این امکان وجود ندارد، البته در مراجعاتی که به مرکز مخابرات حکمت شعار کردم خود کارکنان این مرکز مخابراتی نیز اذعان نموده اند که این مرکز از بزرگترین مراکز مخابراتی تهران میباشد و مناطق زیادی را پوشش میدهد (تا جایی که من اطلاع دارم از مصلی تهران به سمت شرق شامل سید خندان ،مجیدیه ، استاد حسن بنا، شمس آباد، نارمک،گلبرگ ، هفت حوض و شمیران نو و .... تحت پوشش این مرکز میباشند )که این موضوع باعث شده خدمت رسانی های دیگر این اداره  نیز با مشکل مواجه گردد، لذا خواهشمندم با انعکاس درخواست بنده و به ویژه اینکه دانشگاه علم و صنعت و بسیاری مراکز آموزشی و ارگانها و شرکت های خصوصی در این محدوده قرار دارند مسئولین محترم فکری به حال رفع مشکل من و سایر همشهریان عزیز بنمایند.پیشاپیش از همکاری شما و سایر عزیزان کمال تشکر را می نمایم.

پاسخ:
باسلام
احتراما،درپاسخ به مطلب مندرج درشماره 113/160ت مورخ93/05/27آن سایت خبری به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران،پس از بررسی به عمل آمده مشخص شد که مشترک محترم درتاریخ 11شهریورماه از درخواست دایری اینترنت توسط شرکت مخابرات استان تهران انصراف داده ودرحال حاضرازadslشرکت های خصوصی استفاده می کند.

باتوفیق الهی
ولی ا...سعیدیان
مدیرکل دفترروابط عمومی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی