بازدید 9478

پاسخ مخابرات به مخاطب ساکن تهرانپارس

کد خبر: ۴۳۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲ 08 September 2014
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

با سلام من در منطقه تهرانپارس زندگي ميکنم حدود دو ماه پيش با ديدن قبض تلفن که برروي آن تبليغ کرده با تماس با شماره 2020 خط اي دي اس ال از طريق مخابرات وصل ميشود را ديدم که با خط مذکور تماس برقرار نموده و تقاضاي خود را مطرح نمودم متاسفانه بعد از گذشت دو ماه هنوز خط برقرار نشده و ميگويند پورت نداريم به مخابرات شهيد عاطف زنگ زدم پس اين تبليغات چيست که سريعاً وصل ميکنيم ميگويند فرم قبوض از قبل چاپ شده و دست ما نيست جاي بسي تاسف است که در اين زمانه عصر تکنولوژي برقراري اينترنت اينقدر زمان بر باشد .

پاسخ:
باسلام
احتراما،درپاسخ به مطلب مندرج درشماره 113/185/ت مورخ93/06/06 آن سایت خبری به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران،طی بررسی های به عمل آمده مشترک محترم از شرکت خصوصی(لایزر)دارای سرویس adsl می باشد و به همین دلیل امکان برقراری سرویس از طرف شرکت مخابرات استان تهران وجود ندارد . بنابراین مشترک محترم می بایست پس از قطع ارتباط adsl ازشرکت قبلی جهت برقراری ارتباط adsl شرکت مخابرات استان تهران به مرکز مخابرات مربوطه مراجعه ویاباشماره 2020تماس حاصل نمایند.

باتوفیق الهی
ولی ا...سعیدیان
مدیرکل دفتر روابط عمومی وراهبردی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار