بازدید 4632

برگزاری مراسم سالگرد شهادت حاج داوود کریمی

کد خبر: ۴۳۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳ 03 September 2014
دهمین سالگرد شهادت عارفانه سردار رشید ایران حاج داوود کریمی عصر پنج شنبه، ساعت ۱۷، ۱۳ شهریورماه ۱۳۹۳ در کنار مزار نورانی وی در قطعه ۲۹ گلزار شهدای تهران برگزار می شود.

این مراسم همانند سال های قبل با سخنرانی و خاطره گویی ایثارگران، فرماندهان و هم‌رزمان آن شهید والامقام آغاز و با غبار روبی و شست و شوی مزار وی با گلاب توسط خانواده های معزز شهدا برگزار می شود.

شهید حاج داود کریمی جانباز شیمیایی جوانمردی مردی که کار های ماندنی فراوانی انجام داد کسی که ابتدای جنگ و در زمانی فرماندهی سپاه تهران در جبهه حضور فعال داشت و از سال 1368 تا زمان شهادت، تنها یک کارگر ساده قالب ساز بود. او هرگز دنبال مقام و منصب نرفت و نخواست که درجه ای بر شانه هایش باشد.

یکی از بهترین توصیف ها درباره شخصیت حاج داوود کریمی همان است که رهبر معظم انقلاب در پیام مربوط به شهادت ایشان فرمودند: «این جانب آن مرد با ایمان و ایثارگر را در همه دوران پس از انقلاب دارای صدق و صفا شناختم و آزمایش دشوار الهی در دوران ابتلا به عوارض دردناک آسیب شیمیایی را برای او هدیه ای معنوی برای رشد و اعتلای روحی آن شهید عزیز می دانم.»

آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز درباره شهادت این جوانمرد تاریخ معاصر ایران زمین چنین نوشت: « شهادت اين فرمانده دلير كه تاول بمب شيميايي را چون مدال مظلوميت ملت ايران بر سينه داشت، سندي ديگر براي اثبات حقانيت انقلاب اسلامي و رسوايي سردمداراني است كه خود مسؤول اشاعه‌ي سلاح‌هاي كشتار جمعي‌اند ولي با بهانه‌ي جلوگيري از سلاح‌هاي كشتار جمعي لشكركشي مي‌كنند و فشارهاي ديپلماسي مي‌آورند.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست