بازدید 1758

حماس: اگر تل‌آویو از مفاد آتش‌بس سر باز بزند بهایش را خواهد پرداخت

کد خبر: ۴۳۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸ 02 September 2014
یکی از اعضای بارز حماس ضمن اشاره به قدرت پاسخگویی مقاومت افزود که احتمال از سرگیری جنگ علیه غزه به وسیله رژیم صهیونیستی بعید است اما اگر این رژیم از اجرای مفاد آتش‌بس طفره برود بهایش را خواهد پرداخت.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «فلسطین‌الیوم»، «محمود الزهار» از رهبران بارز حماس در یک گفت‌وگوی تلویزیونی پیرامون جنگ غزه و آتش‌بس آن گفت که در برهه کنونی بعید به نظر می‌رسد که رژیم صهیونیستی بخواهد جنگ در غزه را از سر بگیرد زیرا مقامات آن در فکر آتش‌بس به هر صورت ممکن هستند.

وی در ادامه افزود: با این حال ما در امان نیستیم و توانایی پاسخگویی خوبی در صورت حمله به غزه داریم.

الزهار در مورد نظامیان اسرائیلی اسیر در دست حماس نیز گفت : این نظامیان بهایی آزادی اسرای ما در زندان‌های رژیم صهیونیستی هستند.

او همچنین بر حق بندر و فرودگاه در نوار غزه تاکید کرد و افزود که در صورتی که رژیم صهیونیستی بخواهد از مفاد آتش‌بس سرباز بزند بهایش را خواهد پرداخت.

الزهار بر ضرورت هرچه زودتر اسکان آوارگان جنگ تاکید و وجود نشانه‌هایی مثبت برای بازسازی غزه را رد کرد، وی افزود: جنبش فتح کمیته‌ای برای تعیین سرنوشت حکومت توافق با حماس تشکیل داده است و این کمیته در مقابل تهدید ما قرار دارد و آن را به شدت رد می‌کنیم اما ما برای بحث با هدف آغاز فعالیت حکومت ملی آماده‌ایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی