بازدید 2069

فالکائو: منچستر بزرگ‌ترین باشگاه جهان است

کد خبر: ۴۳۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵ 02 September 2014
مهاجم گلزن کلمبیایی با خوشحالی از پیوستن به منچستریونایتد عنوان کرد: این باشگاه بزرگ‌ترین باشگاه فوتبال جهان است.

به گزارش ایسنا، رادامل فالکائو، مهاجم گلزن کلمبیایی قرارداد یکساله‌ای را با منچستریونایتد امضا کرد تا مهم‌ترین خرید روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی باشد.

فالکائو پس از امضای قرارداد با منچستریونایتد، گفت: خیلی خوشحالم به تیم منچستر پیوستم. منچستر بزرگ‌ترین باشگاه در جهان است و درست است که این تیم یکی، دو فصلی است خوب نتیجه‌ نمی گیرد اما قطعا به روزهای اوج خود باز خواهد گشت. می‌خواهم به منچستر کمک کنم تا بتواند نتایج خوبی را کسب کرده و به اوج باز گردد.

مهاجم گلزن کلمبیایی ادامه داد: یکی از دلایلی که باعث شد من این تیم را انتخاب کنم کار با لوئیس فان خال بود. او مربی بسیار بزرگی است و خیلی خوشحالم که زیر نظر او فوتبال بازی خواهم کرد. منچستر در حال حاضر به دنبال بازگشت به سطح اول فوتبال است و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این اتفاق رخ دهد.

لوئیس فان خال، سرمربی هلندی منچستریونایتد نیز درباره جذب رادامل فالکائو گفت: خیلی خوشحالیم که موفق شدیم در روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی فالکائو را به خدمت بگیریم. او خرید بسیار مهمی برای ما محسوب می‌شود و قطعا با گل‌هایش باعث خواهد شد تا تیم روند خوبی در پیش بگیرد. من مدت‌ها فالکائو را زیر نظر داشتم و خوشحالم که در حال حاضر در تیم من بازی می‌کند.

فان خال ادامه داد: فالکائو یکی از بهترین مهاجمان فوتبال است. درصد گل‌های او در تیم‌های قبلی‌اش نشان می‌دهد که او چه ارزشی برای ما خواهد داشت. امیدوارم فالکائو بتواند در منچستریونایتد موفق شود و نتایج خوبی با او کسب کنیم.

منچستریونایتد خریدهای زیادی در زمان نقل و انتقالات تابستانی انجام داده است که در طول تاریخ این باشگاه بی سابقه بوده است. آنها در حال حاضر بیشترین خرید را در یک فصل در تاریخ فوتبال انگلیس انجام داده‌اند که مهم‌ترین این بازیکنان جذب آنخل دی ماریا و رادامل فالکائو بوده است.

** نقل و انتقالات منچستر در گذر اعداد

* 147میلیون پوند: هزینه‌ای که منچستر در زمان نقل و انتقالات تابستانی انجام داد که بیشترین میزان خرید بازیکن در فوتبال انگلیس بوده است.

* 200: تعداد گل‌های باشگاهی رادامل فالکائو

* 10 میلیون پوند :مقدار هزینه خالص منچستریونایتد در این تابستان 10 میلیون پوند بیش از دو فصل خرید ژوزه مورینیو در چلسی بوده است.

* 7: منچستریونایتد در تابستان هفت بازیکن جدید جذب کرد که از تابستان سال 2007 تاکنون بی سابقه بوده است.

* 0.66 : درصد گل‌های رادامل فالکائو که از تمام مهاجمان لیگ برتر انگلیس بالاتر است. درصد گل‌های این مهاجم گلزن بالاتر از سرخیو آگوئرو ، روبین فان پرسی، وین رونی، ادین ژکو، اولیویه ژرو، دنیل اسکوریج و ماریو بالوتلی بوده است.

* منچستریونایتد در هفته‌ چهارم لیگ برتر انگلیس باید در خانه از تیم کوئینز پارک رنجرز پذیرایی کند. فالکائوی گلزن که دو گل این فصل در لیگ فرانسه به ثمر رساند می‌تواند در این دیدار تیمش را همراهی کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی