بازدید 9834
۴

نگاه شما: شکایت از بیمه توسعه

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۳۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹ 02 September 2014
صادقی در مطلب ارسالی برای «نگاه شما» نوشت:

باسلام و احترام

فرزند اينجانب در خرداد 1391 بعلت تصادف با خودرو مجروح كرديد.پس از فرايند طولاني دادرسي ، دادگاه ضارب را به پرداخت ديه به مبلغ جهارده ميليون و سيصد پنجاه هزارتومان با نرخ ديه سال 92 محكوم نمود با توجه به اينكه ضارب مشترك بيمه توسعه بود پرونده در دي ماه 92به آنجا ارسال گرديد.

پس از طي مراحل كاري طولاني و تاخير در صدور چك ، در تاريخ 18/1/93 يكي از كاركنان بيمه بنام آقاي اياز با عنايت به مشكلات بيمه از اينجانب درخواست نمود كه چك مدت دار بتاريخ 3/6/1393 دريافت نمايم. (با همان نرخ ديه سال 92) و از اينجانب به اجباردر قبال پرداخت چك فوق رضايت نامه محضري اخذ  نمودند.

متاسفانه چك به شماره 226884در موعد پاس نگرديد. و  با مراجعه دوباره اينجانب را به آدرس خيابان اشرفي اصفهاني خيابان قانع خيابان مختاري نزد آقاي حاج محمدي، ارجاع دادند كه در آنجا چك فوق را مجددا تبديل به سه چك نمود. كه آنها نيز تضميني براي پرداخت ندارد .

مراتب شكايت اينجانب از بيمه توسعه عبارتند از:

1-اقدام به صدور چك مدت دار شش ماهه براي پرداخت ديه اي كه با نرخ سال 1392 تعيين شده است.

2-اخذ رضايت نامه محضري از  بيمه توسعه براي چك مدت دار شش ماهه بي محل

3-ارائه اوراقي به مشتريان كه در نگاه اول چك به نظر ميرسد و در بالاي آن عبارت قابل وصول در اتاق پاياپاي اسناد بانكي ذكر گرديده و ليكن در پشت آن عبارت اين دستور پرداخت مشمول قوانين و مقررات مربوط به چك نمي باشد . با فونت ريز درج گرديده است.(قابل توجه بانك مركزي) و قابل پيگيري از طريق قوانين چك نيست.

4-دريافت ديه متعلقه به نرخ سال جاري

5-با توجه به تعداد زياد مراجعين با مشكل مشابه  و برخورد بسيار زشت مسئولين آنجا، تقاضاي اعزام بازرسين ذيربط جهت تحقيق از شاكيان در محل را دارد.

6-رسيدگي به وضعيت شاكيان بيمه توسعه  توسط بيمه مركزي و نظارت بر موسسه اعتباري توسعه توسط بانك مركزي
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۸
انتشار یافته: ۴
در مورد بیمه نوین هم همینطور هست بعد از 3 ماه از تکمیل پرونده هنوز میگویند در نوبت هست و هیچ جوابی در مورد زمان رسیدن نوبت نمیدهند در حالی که طبق قانون حد اکثر 20 روز پس از تکمیل پرونده بیمه موظف به پرداخت دیه میباشد
من هم از بیمه توسعه چک دارم ولی بیش از یک ماه هست که پاس نمی شه............
ما باید چکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به ما هم چک شش ماه دادند برای 10 مرداد 93 اما .....!!!!!!
خسارت بنده هم رو الان چند ماهه امروز فردا میکنن باید چکار کنیم ؟
برخورد کارمندهاشون افتضاحه
ماهم در فروردین 93 در استان فارس تصادف نمودیم به نمایندگی شیراز مراجعه وتشکیل پرونده نمودیم خسارات 4میلیونی را یک میلیون نهصد برآورد نمودند ولی تا بحال این مبلغ هم به حساب ما ریخته نشده است در ابتدا برگه از ما گرفتند که پس از تسویه ما علیه بیمه توسعه ادعایی نداریم و آیا در حالی که پولی تاکنون به ما داده نشده می توانیم شکایت کنیم ؟؟ آیا شکایت ما فایده ای هم دارد ؟؟ اگر قسمتی از خسارات به نمایندگی شیراز کمک کنیم آیا چک ما پرداخت می شود؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی