بازدید 32223
۶

استقبال آیت‌الله از پروفسور در فرودگاه رشت

کد خبر: ۴۳۱۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۵ 01 September 2014

‌نماینده ولی فقیه در گیلان عصر امروز در فرودگاه بین المللی رشت به استقبال پروفسور مجید سمیعی رفت و با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش تسنیم از رشت، آیت‌الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان در فرودگاه بین المللی رشت به استقبال پروفسور مجید سمیعی اسطوره جراحی مغز جهان رفت و با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با پروفسور سمیعی اظهار کرد: شما چهره ماندگار و اسطوره علمی جهان و یکی از افتخارات مردم گیلان هستید.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه پروفسور سمیعی یکی از فرزندان خوش فکر گیلانی است که در راس جراحان مغز و اعصاب جهان قرار دارد، افزود: سمیعی به عنوان الگوی علمی برای جوانان است.

پروفسور سمیعی به دعوت شواری شهر رشت برای افتتاح دبیرخانه مفاخر و مشاهیر گیلان و کلنگ‌‌زنی مرکز تخصصی سرطان خاورمیانه به گیلان سفر کردند.

در مراسمی با حضور پروفسور سمیعی از جمعی نخبگان جوان گیلان تجلیل می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۷
انتشار یافته: ۶
افتخار ایران.
استاد! امید است که ما بتوانیم از علم شما استفاده کنیم و مملکت رو بسازیم
هر وقت نام پروفسور سمیعی به هر دلیلی در صدر اخبار قرار می گیرد چه حس غروری به انسان دست می دهد . این بزرگان نا میرا افتخار بشریت و انسانیت هستند
خالصانه ارزوی سلامتی و عاقبت ب خیری برای این هم وطن و همشهری عزیزمان را که زندگی بسیار پرباری داشته اند. دارم ِ البته اینو بگم. ک اکثر جوانان کشور ما اگر شرایط. لازمو داشته باشند شک نکنید هر کدام شون مینوانند یک پروفسور. سمیعی بشوند
احسنت به این روحانی. نشان داده اند که اسلام توجه ویژه ای به علم و دانش دارد و جایگاه حکومتی و سیاسی هم در مقابل علم با احترام برخورد می کند.
بسیار عالی تشکر تشکر از این روحانی
من بعنوانم یک جوان نخبه ایرانی
از هرکسیکه باعث نامی ونامدارشدن ایران عزیز در بین کشورهای جهان میشود سپاسگزارم واز خداوند طول عمر برایش میخواهم
ورزشکاران
هنرمندان/سیاستمدارانی مانندظریف
وخداوند لعنت کنه هرکسی داره به ایران خیانت میکنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار