بازدید 4786

چهار نفر در درياچه نئور اردبيل غرق شدند

کد خبر: ۴۳۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶ 01 September 2014
چهار جوان مسافر در درياچه گردشگري نئور اردبيل غرق شدند.

به گزارش مردم سالاری، اين حادثه شامگاه شنبه رخ داده و در اين حادثه ابتدا سه نفر از غرق شدگان سوار قايق پارويي مي‌شوند و به وسط درياچه مي‌روند، اما به دليل سوراخ بودن قايق به زير آب رفته و سه جوان را به کام مرگ مي‌فرستد.

با مشاهده اين حادثه يکي ديگر از دوستان اين سه نفر که در کنار درياچه بوده براي کمک اقدام مي‌کند و با قايق پدالي به وسط درياچه مي‌رود که وي نيز به دليل وزش باد و واژگوني قايق جان خود را از دست مي‌دهد.

بنا به اعلام بستگان فوت شدگان که از شنبه شب در اين محل حاضر شده اند، دو نفر از فوت شدگان که اصليت اردبيلي داشته اند، برادر و دو نفر ديگر از دوستان آنها و پسر عمو بوده‌اند. با وجود درخواست بستگان غرق شدگان هنوز تلاشي براي يافتن اجساد انجام نشده و اجساد اين چهار جوان پيدا نشده است. يکي از بستگان فوت شدگان در گفتگو با مهر تاکيد کرد که در اين محل بالغ بر 200 نفر از بستگان اين جوانان بلاتکليف بوده و هيچ سازمان و نهادي براي يافتن اجساد اقدامي‌صورت نداده است.

رحيمي با اشاره به تلاش دو غواص محلي بدوظن امکانات و تجهيزات لازم و تخصصي ادامه داد: بستر اين درياچه بنا به تاکيد مردم محلي بيش از 10 متر گل و لاي بوده، بنابراين يافتن اجساد فوت شدگان نيازمند ابزارهاي تخصصي است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی