بازدید 2054

آخرین وزنه‌بردار حذف شده از اینچئون کیست؟

کد خبر: ۴۳۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲ 31 August 2014
ترکیب نهایی تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون با جدا شدن یک وزنه‌بردار در رکوردگیری رسمی فردا (دوشنبه) مشخص می‌شود.

به گزارش ایسنا، تیم ملی وزنه‌برداری بالاخره پس از پشت سر گذاشتن هفت ماه اردوی آماده سازی ترکیب اصلی خود را برای بازی‌های آسیایی می‌شناسد. اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی برای بازی‌های آسیایی 2014 نهم اسفند ماه 92 با 18 وزنه‌بردار آغاز شد که پس از پایان آن نفراتی همچون مرتضی بیگلری، مسعود چترایی، حمید ملکی، علی هاشمی، کیا قدمی و حامد مجیدی از اردو تیم ملی خط خوردند.

در ادامه مراحل برگزاری اردوی آماده سازی وزنه‌برداری نیز وزنه‌برداران به نامی همچون سجاد انوشیروانی و سعید محمدپور به دلیل بیماری و مصدومیت از جمع اردونشینان جدا شدند و میثم محبی، جواد نادری و رشید شریفی آخرین نفراتی بودند که با بازی‌های آسیایی وداع کردند. پس از رفت و آمدی که در اردوی تیم ملی انجام گرفت در نهایت 9 وزنه‌بردار با جلب نظر کادر فنی تیم ملی (بهمن زارع و هادی پانزوان) توانستند شانس این را داشته باشند تا بر روی تخته اینچئون قدرتنمایی کنند، اما از آنجا که هشت وزنه‌بردار می‌توانند مسافر اینچئون شوند پس از اردوهایی که ملی‌پوشان در تهران، چابکسر و مجارستان پشت سر گذاشتند و فرصتی که کادر فنی برای وزنه‌برداران ایجاد کرد تا خود را اثبات کنند، زمان آن فرا رسیده تا آخرین نفری که باید اردوی تیم ملی را ترک کند، مشخص شود.

بر این اساس دوشنبه دهم شهریور ماه ساعت 16:30 اولین رکوردگیری رسمی تیم ملی در سالن اصلی وزنه‌برداری برگزار می‌شود. در کنار این که در رکوردگیری ترکیب اصلی تیم ملی برای بازی‌های آسیایی مشخص می‌شود، ملی‌پوشان نیز پس از هفت ماه آنچه را که در چنته دارند به نمایش می‌گذارند.

البته در اولین مرحله لیگ برتر نیز تا حدودی شاهد عملکرد ملی‌پوشان بودیم اما از آنجا که به تازگی تمرینات رکوردی خود را شروع کرده بودند یا برای مدارا با مصدومیت خود آن چنان اوج هنر خود را به نمایش نگذاشتند تا به گفته خودشان در رکوردگیری حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

هر چند که در طول تمرینات نیز بعضی از آنها رکوردهای خوبی را به ثبت رساندند. در مرحله اول لیگ برتر از میان 9 ملی‌پوش، احسان رضائیان، نواب نصیر شلال و محمدرضا براری بر روی تخته نرفتند، اما سایر ملی‌پوشان پس از مدت‌ها دوری از شرایط مسابقه نتایجی ثبت کردند که به شرح زیر است:

* 56 کیلوگرم

- مجید عسگری 125 کیلوگرم یک ضرب، 145 کیلوگرم دو ضرب و مجموع 270 (285 کیلوگرم طلای دوره قبل)

* 69 کیلوگرم

- جابر بهروزی 151 یک ضرب، 180 دو ضرب و مجموع 331 (324 کیلوگرم طلای دوره قبل)

* 85 کیلوگرم

- کیانوش رستمی 175 یک ضرب ، 205 دو ضرب و مجموع 380 (376 کیلوگرم طلای دوره قبل)

- رسول تقیان 165 یک ضرب، 210 دو ضرب و مجموع 375

* 105+ کیلوگرم

- بهداد سلیمی 210 یک ضرب، 254 دو ضرب و مجموع 464 (440 کیلوگرم طلای دوره قبل)

- بهادر مولایی 190 یک ضرب، 247 دوضرب و مجموع 437
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی