بازدید 3258

تصاویر اختصاصی از عملیات ارتش سوریه در چند محور

محدوده عملیات ارتش سوریه در همه محورها به ویژه در "جوبر" گسترش یافته، و انتظار می‌رود ارتش سوریه حملات خود را علیه تروریست ها در "ریف دمشق" شدت بخشد.
کد خبر: ۴۳۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶ 30 August 2014
"مازن سلمو" خبرنگار شبکه العالم گزارش داد، حملات توپخانه ای ارتش سوریه به مواضع تروریستها در "دوما" واقع در حومه دمشق باعث هلاکت دهها تن از تروریست ها شد.

در جوبر نیز درگیری های شدیدی رخ داد و ارتش سوریه توانست تونل های حفر شده تروریست ها را تخریب کند.

در منطقه ای دیگر از جوبر، نیروهای ارتش سوریه چندین ساختمان را که محل استقرار تروریستهای مسلح بود، پاکسازی کردند.

در محور "الزبلطاني" در جوبر، نیروهای سوری مواضع تروریست ها را با آتش توپخانه هدف قرار دادند، و اماکن استقرار آنها را تخریب کردند.

همچنین نیروهای ارتش سوریه حملات توپخانه ای علیه افراد مسلح در دوما را تشدید کردند و ده ها نفر از عناصر مسلح از جمله عناصر خارجی را به هلاکت رساندند.

در منطقه غوطه شرقی در ریف دمشق نیز به ویژه در جسرین، زبدین و دیرالعصافیر، درگیریها شدت گرفته است.

درگیری ها در گذرگاه مرزی القنیطره در جولان نیز همچنان ادامه دارد و نیروهای سوری تلاش می کنند تا کنترل این گذرگاه را از دست تروریستها خارج کنند.

یک افسر ارتش سوریه به خبرنگار العالم گفت: منطقه ای بسیار مهم در شرق الملیحه که در محور زبدین - دیرالعصافیر و شبعا - الرکابی قرار دارد، از نفوذ گروه های مسلح آزاد شده است.

در قلمون نیز دست کم 15 تروریست در کمین ارتش سوریه به هلاکت رسیدند، و نیروهای ارتش تلاش عناصر مسلح برای نفوذ به منطقه "تلفیتا" در ریف دمشق را ناکام گذاشتند.

در حال حاضر محدوده عملیات ارتش سوریه در همه محورها به ویژه در جوبر گسترش یافته و انتظار می رود ارتش سوریه حملات خود علیه مواضع تروریست ها را در "ریف دمشق" شدت بخشد.

دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار