بازدید 2239

رییس فدراسیون جهانی جودو به ایران می‌آید

کد خبر: ۴۳۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳ 30 August 2014
رئیس فدراسیون جهانی جودو ژانویه سال آینده میلادی از امکانات جودوی ایران بازدید می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، محمدعلی رستگار از حضور رئیس فدراسیون جهانی جودو در ایران خبر داد و گفت: قرار شد دوره آموزش بین المللی به میزبانی ایران در ژانویه سال 2015 انجام پذیرد.

رئیس فدراسیون جودو ادامه داد: برنامه های آموزشی فدراسیون جهانی پیش از این در اروپا و با صرف هزینه بالا انجام می شد ولی در جلساتی که با رئیس آکادمی فدراسیون جهانی داشتیم برگزاری این دوره را در تهران پیشنهاد دادیم.

وی افزود: در جلسه ای هم که با "ماریوس ویزر" داشتیم بر روی مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختیم که وی با برگزاری این دوره آموزشی زیر نظر فدراسیون جهانی موافقت کرد و قرار شد با فراهم شدن مقدمات آن بتوانیم سال آینده میلادی در تهران میزبان این دوره باشیم تا مربیان ما بتوانند با صرف هزینه ای بسیار کمتر در این دوره شرکت کنند.

رستگار در خصوص مسابقات جهانی 2014 روسیه، بیان کرد: هر دوره از رقابتها شرایط خاص خود را دارد و به طور کلی مسابقاتی است که در بالاترین سطح فنی برگزار می شود. تقریبا همه مدعیان جهانی در اوزان مختلف حضور دارند و کمتر جودوکار سرشناسی غایب است. البته کره ای ها با تیم دوم خود آمده اند و فکر می کنم اولویت آنها بازیهای آسیایی است و نفرات اصلی خود را برای این مسابقات نیاوردند.

وی در خصوص مبارزات امیر قاسمی نژاد هم گفت: قاسمی نژاد برای حضور در بازیهای آسیایی تلاش می کند و با آمادگی نسبی به روسیه آمد و در مبارزه اول عملکرد خوبی داشت و به راحتی حریف را شکست داد، امیر در مبارزه دوم خود نیز عالی کار کرد وی پس از اینکه در ابتدای مبارزه یک امتیاز وازاری را از دست داد سایر دقایق مبارزه نسبت به رقیب خود برتری داشت، ولی حریف برزیلی الاصل قاسمی نژاد مبارزه را به خوبی اداره و از آن امتیاز خود دفاع کرد و پیروز از میدان خارج شد.

رییس فدراسیون جودو در بخش دیگری از سخنان خود به موفقیت رامین صفویه اشاره کرد و گفت: کسب مدال طلا توسط این جوان شایسته، بازتاب بسیار خوبی در جودوی جهان داشت به طوری که اغلب روسای فدراسیون ها، مسئولین کمیته های مختلف فدراسیون جهانی و شخص "ویزر" این موفقیت را به جودوی ایران تبریک گفتند. امیدوارم این مدال فتح بابی باشد بر به ثمر نشستن برنامه های پایه ای که در فدراسیون از دو سال قبل آغاز شده است.

به گزارش ایسنا،امیر قاسمی نژاد تنها نماینده ایران در مسابقات جهانی روسیه در پیکار اول مقابل حریفی از دومینیکن به پیروزی دست یافت اما در دور دوم در یک عملکرد ضعیف مقابل حریف خود از لبنان با امتیاز وازاری شکست خورد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی