بازدید 1872

حمایت آنچلوتی از فان‌خال

کد خبر: ۴۳۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶ 30 August 2014
سرمربی رئال مادرید معتقد است که فان خال کار بسیار سختی در منچستریونایتد دارد و نمی‌تواند در نخستین فصل حضورش در اولدترافورد این تیم را قهرمان کند.

به گزارش ایسنا، منچستر یونایتد در فصل جابجایی تابستانی تغییرات زیادی داشته که مهمترین آن آمدن لوئیس فان خال هلندی است.

فان خال یک مربی باتجربه و صاحب سبک است که عنوان‌های زیادی را با تیم‌های مختلف به دست آورده است. با این حال کارلو آنچلوتی معتقد است که این مربی هلندی نمی‌تواند در نخستین فصل حضور خود در اولدترافورد تیمش را قهرمان کند. آنچلوتی که سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس را دارد گفت: بدون شک فان خال مربی بزرگی است و کارنامه او گویای همه چیز است. او به خوبی فوتبال را می‌فهمد و در تیم‌های بزرگی مربیگری کرده است. اطمینان دارم که او می‌تواند تجربه خوبی با منچستر یونایتد داشته باشد. او یک مربی بزرگ و صاحب سبک است اما کار کردن در لیگ برتر انگلیس بسیار سخت است چرا که در این لیگ همه تیم‌ها برای پیروزی به میدان می‌روند و رقابت بسیار سخت و فشرده است.

او ادامه داد: بعد از جدایی سر آلکس فرگوسن انتخاب جایگزین برای او بسیار سخت بود. منچستریونایتد برای یافتن جانشینی شایسته برای فرگوسن بزرگ دست به کار شد اما این کار بسیار سخت بود. منچستر نتوانست با مویس نتایج خوبی به دست آورد و همین مسئله باعث شد تا به دنبال مربی بزرگتری باشند. الان آنها فان خال را در اختیار دارند و یک تیم خوب ساخته‌اند. فان خال بازیکنان خوبی را جذب کرده است اما او به خوبی می‌داند که ساختن یک تیم اصلا آسان نیست. به ویژه در لیگ برتر انگلیس که رقابت در آن بسیار شدید است. براین باورم که او در سال نخست حضورش در منچستر نمی‌تواند این تیم را قهرمان کند چرا که الان تیم‌های زیادی وجود دارند که مدعی هستند. بدون شک فان خال به زمان زیادی نیاز دارد. اگر او می‌خواهد منچستر را قهرمان کند باید صبر کند. بازیکنان هنوز با فلسفه فان خال آشنا نشده‌اند و به زمان بیشتری نیاز دارند.

کارلو آنچلوتی هم یکی از گزینه‌های جانشینی فرگوسن و مویس در اولدترافورد بود اما این اتفاق رخ نداد. خود آنچلوتی در این‌باره گفت: آنچه درباره من در فصل نقل و انتقالات گفته می‌شود شایعه است و صحت ندارد. من در باشگاه بزرگی مربیگری می‌کنم و احترام زیادی برای منچستر یونایتد قائل هستم. در رئال بسیار راحت هستم و روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارم. فان خال در تیم بزرگی مربیگری می کند و یک فرصت بسیار خوب را به دست آورده است. او باید قدر این فرصت را بداند و توانایی‌هایش را ثابت کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی