بازدید 26977
۹

تلویزیون‌آلمان مرکزکنترل عملیات‌داعش را افشا کرد

گزارش شده است که به هر یک از عناصر تروریستی مسلح 400 دلار پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۴۳۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲ 30 August 2014
تلویزیون آلمان گزارش داد، گروه تروریستی داعش یک دفتر اداری را در شهر «استانبول» ترکیه دارد و از آنجا عملیات حمایتی و امدادی خود از عناصرش در سوریه و عراق را مدیریت می‌کند.

به گزارش تسنیم، کانال اول تلویزیون آلمان اعلام کرد، براساس گزارش‌های اطلاعاتی موجود، دفتری در منطقه «فاتح» شهر استانبول در شمال‌غربی ترکیه دایر شده است که برخی از ترک‌های وابسته به گروه تروریستی داعش آن را مدیریت می‌کنند و از آنجا عملیات انتقال عناصر مسلح خارجی را که وارد ترکیه می‎شوند و خواهان عزیمت به سوریه و عراق به منظور پیوستن به صفوف گروه مسلح هستند، تسهیل می‌کنند.

گزارش شده است که به هر یک از عناصر تروریستی مسلح 400 دلار پرداخت می‌شود.

براساس این اطلاعات، حدود 200 جوان اروپایی، طی ماه‌های اخیر پس از ورود به استانبول در گروه تروریستی داعش عضو شدند. این افراد در پوشش گردشگران از استانبول به شهر «آنتالیا» که مشرف به دریای مدیترانه است، می‌روند و در این شهر مسئولان دفتر مذکور ماموریت انتقال گروههای تروریستی را به داخل مرزهای سوریه و عراقی مدیریت می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۴
انتشار یافته: ۹
خداوند لعنت کند خاندان السعود و القطر و ال اردغان را که جهان اسلام را با بحران روبرو کرده اند و خون مسلمانان را به این راحتی مباح و خون کثیف خود را حرام می پندارند ، انشالله به زودی بهای این جنایت را خواهند پرداخت.
واقعا چرا دنیا در برابر ترکیه سکوت کرده
و چرا ترکیه به یکباره حامی ترور و تروریسم شده؟
خاك بر سر تركيه اگر چنين كاري در ان انجام مي شود.
ترکیه به زودی چوب این برادر کشی را خواهد خورد
کملا درسته
چشم آقاي اردوغان روشن !!
اين تركيه بهاي كارش را خواهد پرداخت افرادش به داعش مي پيوندد و در عراق مي جنگند..كردهايش به پ كا كا و در عراق در صف كردها مي جنگند...روزي كه جامعه دوشقه تركيه كاملا رودرروي هم ايستادند و يكديگر را كشتند مي فهمند كه چه بازي كثيفي را شروع كردند...
نعوذ با ال...مثل سرکاروانهای حج هتل در استانبول برایشان اجاره می کنندو شبیه بنیادهای خیریه می آیند کرایه هتل را پرداخت می کنند.منبع درآمد و تکمیل کننده سیستیم توریست است حمایت از تروریست.چیزی شبیه روم در ایتالیا و جزیره سیسیل خواهد شد این استانبول.اونجاهم مرکز توریست بود که گانگسترها پاتوق کردند و از رونق توریستی خارج شد.دولت ترکیه هواسش نیست دارد چه بلائی بسرش می آید.وضعیت خطرناک و شکننده ای دارد.دور تا دورش شده نا آمی خودش هم آتش بیار معرکه است اکراین عراق ، سوریه.اروپا هم دل خوشی ازش ندارد.دیر یا زود مهد آتش خواهد شد.حالا ازماگفتن بود.آتش روشن کردن عین آب خوردن است کنترل و مدیریت آن خیل سخته.
ترکیه و قطر حامیان اصلی داعش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی