بازدید 5567

پاسخ مخابرات به مخاطب تابناک

کد خبر: ۴۲۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹ 27 August 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
با سلام و احترام
اینجانب دو سال پیش برای گرفتن اینترنت پر سرعت اقدام کردم ولی اعلام شد که به خط تلفن شما تعلق نمیگیرد.به مخابرات منطقه (مرکز شهید بهشتی تهران) مراجعه کردم گفتند از طریق سایت مخابرات ثبت نام کن مشکل شما رفع میشود این کار را انجام دادم ولی تا چند ماه هیچ تماس مبنی بر اینکه میشود یا نمیشود گرفته نشد دوباره به مرکز مراجعه کردم و طبق معمول با کلی این طرف و آن طرف رفتن یکی حاضر شد که دست از استراحت و خوش و بش با همکاران بردارد و با اکراه جواب داد که به خط شما تعلق نمی گیرد از ایشون در خواست کردم یه راهنمایی کنند ولی بیشتر از این حاضر به جواب دادن نشد.
خواهش میکنم در صورت امکان پیگیری فرمایید.

پاسخ:
باسلام
احتراما درپاسخ به مطلب مندرج درشماره 113/149/ت مورخ93/05/23آن سایت خبری به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران،پس از بررسی های به عمل آمده درحال حاضر امکان واگذاری سرویس adslبرروی خط مشترک تا زمان نصب تجهیزات وتامین امکانات فنی وجود نداردلذا با توجه به ثبت نام مشترک برای دریافت اینترنت پرسرعت ،نام مشترک محترم درلیست crm قرار گرفته وباتجهیز امکانات فنی سرویس دایر می شود.

با توفیق الهی
ولی ا...سعیدیان
مدیرکل دفتر روابط عمومی وراهبردی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار