بازدید 11436
۵

شکنجه زوج‌هاي جوان در تفرجگاه‌ها

کد خبر: ۴۲۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶ 27 August 2014
جانشين فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت: باند زورگيري که بعد از ضرب و شتم سوژ ه‌هاي خود دست به سرقت اموال آنها مي‌زدند در زنجان متلاشي شد.

 به گزارش مردم سالاری، سرهنگ مراد جعفري در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باند چهار نفره زور گيران که هدايت آن را يک زن برعهده داشت در مکان‌هاي خلوت و دور از شهر با سلاح سرد کمين کرده و پس از تهديد طعمه‌هايشان آنها را شکنجه ، ضرب و شتم و اموالشان را سرقت مي‌کردند.

وي اظهار داشت: 22 تيرماه سالجاري اعضاي اين باند مردم را با تهديد به نقطه‌اي خلوت کشانده و بعد از شکنجه مبلغ 27 ميليون ريال وجه نقد وي را سرقت مي‌کردند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت: بعد از اين شکايت تيمي از ماموران آگاهي زنجان با دستور قضايي رسيدگي به اين پرونده را آغاز کردند.

سرهنگ جعفري تاکيد کرد: در حالي که تحقيقات ادامه داشت کارآگاهان با چند شکايت ديگر رو به رو شدند که نشان مي‌داد چند نفر به زور به منزل پير مردي وارد و اموالش را سرقت مي‌کنند.

وي در ادامه گفت: همچنين دو زن و شوهر که براي تفريح به محلي در نزديکي روستاي نقطه بندي شهرستان زنجان که محلي خلوت بود و در آن محل به دليل عدم پوشش شبکه ، امکان برقراري ارتباط تلفني ميسر نبوده توسط اعضاي باند تهديد و پس از ضرب و شتم وجه نقد و طلا‌هايشان سرقت مي‌شود.

جانشين فرماندهي انتظامي زنجان گفت: کارآگاهان با تحقيقات صورت گرفته و با کمک شاکيان و مالباختگان و چهره نگاري متهمان موفق شدند متهمان را به نام‌هاي «الف-ع»، «س-الف» و «ح-م» شناسايي کنند.

وي افزود:در شرايطي که متهمان زندگي مخفيانه اي را براي عدم شناسايي و دستگيري آغاز کرده بودند کار آگاهان پليس آگاهي توانستند مخفيگاه متهمان را شناسايي کنند.

 جانشين فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت: پس از شناسايي مخفيگاه چهار زور گير خشن سرانجام طي دو عمليات جداگانه در شهرستانهاي خرمدره و خدابنده توسط ماموران آگاهي زنجان دستگير و به پليس آگاهي منتقل شدند.

سرهنگ جعفري ياد آورشد: متهمان در باز جويي‌ها به زور گيري ، شکنجه و ضرب و شتم مالبختگان اعتراف کرده و مدعي شدند که در محل‌هاي خلوت و کم تردد کمين کرده و به سرقت و اهمال مجرمانه دست مي زدنند.

وي افزود: از خانواده‌ها و شهروندان تقاضا داريم از تردد در مکان‌هاي خلوت که امکان ارتباط وجود نداشته باشد حتي المقدور خود داري و حتما موارد مشکوک را با فوريت‌هاي پليسي 110 در ميان گذاشته و موارد را از طريق قانوني پيگيري کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۵
پدر سوخته ها !
متهمان به نام‌هاي «الف-ع»، «س-الف» و «ح-م» !
آخي, نه اينكه اين آشغالها خيلي آدمهاي محترم و آبرومندي هستن, يه موقع آبروشون خدشه دار نشه. گناه دارن آخه!
خانواده ها و شهروندان هم از شما تقاضا دارند نسبت به نابود کردن این گونه باندها اقدام لازم معمول فرمایید. بهرحال، نه شاید فقط برای تفریح، ولی ممکن است گذر مردم به هردلیلی به این نقاط بیفتد که لازم است امنیت لازم برای این مکانها هم تأمین باشد.
چرا مردممان اینجوری شده اند؟؟؟
فقط اعدام
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی