بازدید 11123

معاون ظریف سفر حجاج را تسهیل کرد

کد خبر: ۴۲۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳ 26 August 2014
گشایش صفحه جدیدی در روند مناسبات سیاسی تهران- ریاض و دیدار وزیران خارجه دو کشور در ملاقات امیرعبداللهیان با فیصل در جده مورد تاکید دوطرف قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه که روز دوشنبه به عربستان سفر کرده است، امروز سه‌شنبه با سعود الفیصل وزیر خارجه این کشور در جده دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار دو طرف درباره مسائل دوجانبه، منطقه‌ای به ویژه اوضاع جاری در منطقه و تهدیداتی که امت اسلامی با آن مواجه است از جمله تجاوزهای وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین در غزه گفت‌وگو کردند.

بنابراین گزارش همچنین فرآیند اقدامات تروریستی و افراط گرایی در سطح منطقه که با استفاده ابزاری از دین به منظور مشوه کردن چهره رحمانی اسلام از سوی گروه‌های افراطی صورت گرفته است در این دیدار بررسی و بر اهمیت برقراری ثبات و امنیت منطقه‌ای تاکید شد.

به گزارش ایسنا، دوطرف در این دیدار بر ضرورت گشایش صفحه جدیدی در روند مناسبات سیاسی دو کشور و دیدار وزیران خارجه دو کشور در ریاض و تهران تاکید کردند. همچنین در این دیدار با توجه به آغاز انتقال حجاج به سرزمین وحی بر برگزاری حجی با شکوه در سال جاری تاکید شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی