بازدید 4799
۳

عتراف مرد شیشه‌ای به 2قتل

کد خبر: ۴۲۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷ 25 August 2014
مردی که بعد از مصرف ماده‌مخدر شیشه دونفر را کشته و اجسادشان را آتش زده بود در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد.

به گزارش شرق، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی پس از اطلاع از وقوع حریق در گاوداری متروکه و کشف اجساد دونفر داخل اتاقک به تحقیق پرداختند و فهمیدند گاوداری متعلق به مردی 25ساله به نام حمید است که معلولیت جسمی و حرکتی دارد. حمید در همان محل اقامت داشت و آنجا را بعد از فوت پدرش به پاتوق افراد سابقه‌دار و معتاد تبدیل کرده بود. او به‌عنوان یکی از متوفیان شناسایی شد اما از هویت مقتول دوم سرنخی در دست نبود. ک

ارآگاهان عصایی را میان خاکسترهای به‌جامانده، پیدا کردند و با تحقیق از اولیای‌دم حمید فهمیدند عصا متعلق به وی نیست بلکه برای مرد معتاد 23ساله‌ای است که تکدی‌گری می‌کند و شب‌ها را به دلیل نداشتن جا نزد متوفی می‌ماند.

کارآگاهان با بررسی‌های بیشتر و شناسایی افراد معتادی که به گاوداری تردد داشتند، متوجه شدند هر دو مقتول به اتهام اعتیاد مدتی‌پیش دستگیر و به کمپ منتقل شده‌اند. آنها در ادامه تحقیقات با مراجعه به پلیس مواد مخدر به هویت اصلی متهم پی بردند و وی را دستگیر کردند.

متهم ابتدا منکر هرگونه ارتباط با موضوع قتل شد ولی با بازجویی‌های علمی دقیق و ارایه مستندات و مدارک جمع‌آوری‌شده لب به اعتراف گشود و گفت: به‌دلیل اعتیاد یک ماه قبل از خانه بیرون زدم و در تبریز در پارک‌ها می‌خوابیدم تا اینکه با حمید آشنا شدم و چون او معلول بود به وی کمک می‌کردم و او نیز در عوض اجازه می‌داد شب‌ها پیش او بمانم ولی چون متوفی دوم مرا لو داد و به اتهام اعتیاد دستگیر و به کمپ برده شدم از وی کینه داشتم به همین دلیل شب حادثه نزد وی رفتم و پس از استعمال شیشه با او مشاجره کردم و سپس با چوب به سرش زدم. چون حمید سروصدا می‌کرد او را نیز با چوب زدم. سپس چوب‌هایی را که داخل محوطه بود جمع‌آوری کردم، روی اجساد گذاشتم و آتش زدم.

 بنا بر این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
با سنگ بشکنید این مردک شیشه ای را
این افراد معتاد را جمع آوری کنید و در قفس تا ابد نگه دارید...چندش ها...
شیشه جز مواد مخدرهای شدیدا جنون زاست اکه فروشنده هاشو اعدام کنن حداقل تعدادشون کمتر میشه
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی