بازدید 22907
۵

بازداشت ۲ دختر فرانسوی پیش از سفر جهادی

پليس فرانسه اعلام كرد دو دختر نوجوان را كه قصد داشتند براي شركت در عمليات تروريستي به سوريه سفر كنند، قبل از هر اقدامي بازداشت كرده است.
کد خبر: ۴۲۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۶ 25 August 2014
پليس فرانسه اعلام كرد دو دختر نوجوان را كه قصد داشتند براي شركت در عمليات تروريستي به سوريه سفر كنند، قبل از هر اقدامي بازداشت كرده است.

به گزارش شفقنا، پليس گفته است اين دو دختر 15 و 17 ساله را در چارچوب بازجويي از يك دختر نوجوان ديگر كه 14 سال سن داشته، شناسايي و بازداشت كرده است. اين دو دختر نوجوان كه سه‌شنبه هفته گذشته دستگير شده‌اند قرار بود روز پنجشنبه به سوريه بروند و به گروه‌هاي تروريستي بپيوندند. مقامات فرانسوي همواره نگراني خود را از بازگشت اتباع خود از عراق و سوريه و ايجاد خطر براي فرانسه اعلام كرده‌اند.

براساس گزارش خبرگزاري فرانسه، افراد زيادي از كشورهاي اروپايي و آمريكايي به گروه‌هاي سني افراطي ماننده النصره و داعش پيوسته‌اند و سهم فرانسه كه با 5ميليون مسلمان بيشترين پيروان اسلام را دراروپا دارد از فرستادن جهادي‌ها به صحنه‌هاي خشونت‌آميز جنگ سوريه از همه بيشتر بوده است.

برآوردها ازمسافرت 900 جهادي فرانسوي به سوريه و عراق حكايت دارند كه در ميان آنها چندين نوجوان نيز ديده مي‌شود. يكي از اين تروريست‌هاي فرانسوي، مهدي نموشه است كه با بازگشت از نبرد سوريه به يك موزه يهود در بروكسل در ماه مه حمله كرد و چهار نفر را كشت. وي حدود يك سال دركنار ديگر تروريست‌ها عليه مردم وارتش سوريه جنگيده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۳
انتشار یافته: ۵
به نظر من اینها زنان و دختران بد کاره ای هستند که به خاطر دریافت پول و سوداگری جسمشان به اینکار دست می زنند .جهاد نکاح کجا بود برای این دوزخیان
چاه مکن بهر کسی........
چرا مینویسید جهادی مگر کارهای این وحشی ها جهاد است؟
هنوز غرب گرمه ، وقت درو وحشت ،كاشته سياست ،فرا نرسيده هنوز.
خدای من... 14ساله... 15ساله... 17ساله... وحشتناکه... چی کار می کنن با مغز اینا که اینطوری مسخ میشن؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی