بازدید 3420

اعلام موجودیت فراکسیون جدید در هفته جاری

کد خبر: ۴۲۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵ 24 August 2014

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از اعلام موجودیت فراکسیون جدیدالتأسیس مجلس (اعتدال) با حضور حدود ۹۰ نفر از وکلای ملت در هفته جاری خبر داد.

به گزارش فارس، عابد فتاحی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از آغاز به کار فراکسیون جدیدالتأسیس مجلس (اعتدال) با حضور حدود 80 نفر از وکلای ملت در هفته جاری خبر داد.

وی با بیان اینکه هنوز اسمی برای فراکسیون جدیدالتأسیس انتخاب نشده است، گفت: چهارشنبه هفته گذشته یعنی جلسه استیضاح وزیر علوم ضرورت تشکیل فراکسیون جدید را دوچندان کرد، آقای فرجی دانا وزیری کارآمد و دانشمند بود که استیضاح وی نمایندگان را بر آن داشت تا فراکسیون جدید را تشکیل دهند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فراکسیون جدیدالتأسیس مجلس در هفته جاری اعلام موجودیت می‌کند، اظهار داشت: نام این فراکسیون هنوز قطعی نشده و اگر شما فراکسیون جدید را با نام دیگری دیدید نباید تعجب کنید.

فتاحی اضافه کرد: زمانی که ما نام اعتدال را برمی‌گزینیم، برخی تصور می‌کنند این فراکسیون به دولت وابسته است در حالی که اینگونه نیست، ما در ابتدا دنبال منافع و حقوق مردم هستیم و در چنین شرایطی حمایت از دولت را غیرشرعی نمی‌دانیم.

وی با بیان اینکه به دنبال اتفاقات جلسه استیضاح تعداد نمایندگان حاضر در فراکسیون جدیدالتأسیس بیشتر خواهد شد، خاطرنشان کرد: تصور می‌کنم تعداد اعضای فراکسیون جدید حدوداً 80ـ90 نفر باشد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی