بازدید 2435

ووشوکاران ایرانی حریفان خود را در المپیک شناختند

کد خبر: ۴۲۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴ 21 August 2014
- اعضای تیم ووشو نوجوانان و جوانان ایرانی حریفان خود را در بازی های المپیک نوجوانان و جوانان که در نانجینگ چین برگزار می شود شناختند.

به گزارش روز پنجشنبه فدراسیون ووشو، تیم اعزامی ایران متشکل از مهدی محمدی و محسن شهبازی در ساندای پسران، امیر دارابی در تالوی پسران، صبا شریفی در ساندای دختران، نفسیه پورگنجی و حمیده برخور در تالوی دختران است.

براساس قرعه کشی صورت گرفته، صبا شریفی در 60 کیلوگرم باید در دور اول با حریفی از برزیل مقابله کند. وی در صورت پیروزی در این دیدار، با حریفی از روسیه روبرو می شود.

در 52 کیلوگرم مهدی محمدی با قرعه استراحت مواجه شده است. وی در دور دوم با برنده فرانسه و قزاقستان مبارزه خواهد داشت.

محسن شهبازی که طلای 70 کیلوگرم رقابت های جهانی جوانان در ترکیه را در کارنامه دارد، در دور اول حریفی از گرجستان را پیش رو دارد. وی در دور بعدی با برنده چین و ترکمنستان رودررو خواهد شد.

مبارزات ساندا از فردا صبح (جمعه ) شروع می شود که صبا شریفی و محسن شهبازی به مصاف حریفان می روند. مسابقات بخش تالو نیز از عصر فردا آغاز خواهد شد و ابتدا نفیسه پورگنجی روی پیست می رود تا در دائو شو اجرای فرم کند.

تیم ووشو ایران سه شنبه (28 مرداد ماه ) تهران را به مقصد دبی ترک کرد و از آنجا راهی چین شد.

بازی های المپیک نوجوانان و جوانان از روز یکشنبه به میزبانی شهر نانجینگ چین آغاز شده است و پیکارهای رشته ووشو نیز از 31 مرداد تا دوم شهریورماه برگزار می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار