بازدید 2651

بستان آباد از مناطق پیشرو در مصرف بهینه آب است

کد خبر: ۴۲۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱ 21 August 2014
نماینده مردم بستان آباد در مجلس،گفت: دولت و مجلس باید در بودجه سال آتی اعتبار قابل توجهی برای اجرای سیستم های آبیاری نوین و تحت فشار در اراضی کشاورزی کشور به ویژه شهرستان بستان آباد تخصیص دهند.

غلامرضا نوری قزلجهدرگفت و گو با خانه ملت، بابیان اینکه شهرستان بستان آباد برای تأمین آب کشاورزی با کمبود بسیار شدیدی مواجه است،گفت:علاوه بر کمبود آب کشاورزی،متأسفانه شرایط اقلیمی استان،گرم شدن زمین و خشکسالی هم باعث تشدید فشاراقتصادی بر تولیدکنندگان شده است.

بستان آباد از مناطق پیشرو در مصرف بهینه آب است

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: به طور حتم به منظور مقابله با بحران آب کشاورزی باید مصرف بهینه آب در دستور کار کشاورزان قرار گیرد که خوشبختانه شهرستان بستان آباد از مناطق پیشرو در مصرف بهینه آب در کشور است.

ضرورت ایجادسیستم های تحت فشار به منظور افزایش راندمان آبیاری

این نماینده مردم در مجلس نهم،اظهار داشت: علی رغم پیشرو بودن شهرستان بستان آباد در مصرف بهینه آب،درحال حاضر سرمایه گذارانی آمادگی ایجادسیستم های آبیاری نوین در اراضی کشاورزی بستان آباد  را به منظور افزایش راندمان آبیاری دارند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: به طور حتم ایجادسیستم های آبیاری نوین در اراضی کشاورزی بستان آباد نیازمند به تخصیص اعتبارات دولتی است تا سهم 85 درصدی دولت تأمین شود.

نوری قزلجه،افزود: دولت و مجلس باید در بودجه سال آتی اعتبار قابل توجهی برای اجرای سیستم های آبیاری نوین و تحت فشار در اراضی کشاورزی کشور به ویژه شهرستان بستان آباد تخصیص دهند.

بحران آب شرب در روستاهای بستان آباد

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: متأسفانه در حال حاضر بسیاری از روستاهای شهرستان بستان آباد با کمبود شدید آب شرب دست و پنجه نرم می کنند.

تأمین آب روستاهای بستان آباد با تکمیل مجتمع های آبرسانی

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس،گفت: به منظور تأمین آب روستایی وعده هایی از سوی وزارت نیرو در خصوص تکمیل مجتمع های آبرسانی داده شده که بی شک با راه اندازی این مجتمع ها معضل کمبود آب شرب در شهرستان بستان آباد حل خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار