بازدید 2074

مجلس به ساختار شکنی ها واکنش نشان می دهد

کد خبر: ۴۲۷۶۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸ 21 August 2014
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حساسیت نمایندگان به ساختار شکنی ها گفت: هیچکس راضی نیست که عوامل فتنه 88 در راس امور کشور قرار گیرند و یکی از دلایل عدم اعتماد به وزیر علوم هم همین انتصابات اشتباه بود.

محمدمهدی زاهدی در گفت و گو با خانه ملت، گفت: بنده به عنوان رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، قبل از برگزاری جلسه استیضاح هیچ مصاحبه ای را با رسانه ها انجام ندادم، چرا که معتقدم نظر رییس کمیسیون به صورت مستقیم در نتیجه تاثیر گذار بوده و به همین دلیل هم از انجام مصاحبه اجتناب کردم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون مجلس بصورت یکپارچه حامی دولت است و دوست دارد که نهاد اجرایی کشور با سرعت بیشتری به رفع مشکلات بپردازد، به همین دلیل هم نمایندگان موافق حاشیه سازی برای دولت نیستند.

وی ادامه داد: یکی از مطالبات نمایندگان در این استیضاح، حاشیه سازی های بسیار از سوی این وزارتخانه بود و مجلس راضی نیست که دولت وقت خود را صرف پاسخگویی به این حواشی کند، از این رو می توان این استیضاح را در راستای حمایت مجلس از دولت تلقی کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم همچنین در رابطه با جلسه استیضاح گفت: مجلس نسبت به عملکردی که موجب ساختار شکنی شود واکنش نشان خواهد داد و هیچ کس راضی نیست که برخی عوامل فتنه 88 در راس امور علمی کشور قرار گیرند، از این رو یکی از دلایل عدم اعتماد به وزیر علوم، همین انتصابات اشتباه بود.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین ابراز امیدواری کرد که این جلسه به افزایش ارتباط دولت و مجلس منتهی شود تا با کمک یکدیگر مشکلات را رفع کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار