بازدید 3451

جبران خسارت های زلزله ایلام در اولویت دولت

وزیر راه و شهرسازی امروز در بازدید از مناطق زلزله زده استان ایلام گفت: همه هم و غم دولت به جبران خسارت های ناشی از زلزله سه روز گذشته در مناطق مختلف استان ایلام معطوف شده است.
کد خبر: ۴۲۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۷ 20 August 2014
وزیر راه و شهرسازی امروز در بازدید از مناطق زلزله زده استان ایلام گفت: همه هم و غم دولت به جبران خسارت های ناشی از زلزله سه روز گذشته در مناطق مختلف استان ایلام معطوف شده است.

به گزارش خبرنگاران؛  عباس احمد آخوندی با اعلام این خبر گفت: رفع نیازهای ابتدایی مردم، اسکان و همچنین برآورد خسارت های ناشی از زلزله و جبران آنها از تصمیم های دولت برای مناطق آسیب دیده است.

وی افزود: پس از برآورد خسارت های ناشی از زمین لرزه بازسازی اماکن آسیب دیده به سرعت آغاز می شود.

وزیر راه و شهرسازی افزود:  با توجه به اینکه حجم خرابی ها و خسارت های ناشی از زلزله بسیار زیاد است، کارشناسان باید از ابعاد مختلف نسبت به بررسی دقیق خسارت ها اقدام کنند تا حقی از کسی ضایع نشود.

آخوندی یادآور شد: با توجه به بررسی های انجام شده سه هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله زده استان ایلام ساخته می شود.

وی تاکید کرد: بررسی ها نشان می دهد که نزدیک به پنج هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله زده نیاز به بهسازی و بازسازی دارد.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در نشست روز یکشنبه هفته آینده هیات دولت مسائل و مشکلات مربوط به خسارت زمین لرزه استان ایلام مورد بررسی و بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
«عباس احمد آخوندی» و «اسماعیل نجار» وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان مدیریت بحران کشور امروز پس از ورود به ایلام بلافاصله راهی مناطق آسیب دیده از زمین لرزه استان شدند.زمین لرزه 6،1 ریشتری بامداد دوشنبه 27 مردادماه در آبدانان با وارد کردن خسارت به 17هزار واحد مسکونی، تجاری، اداری و تاسیسات زیربنایی این شهرستان و مناطق پیرامون آن باعث مجروح شدن 375 نفر شد.

همچنین زمین لرزه دیگری به بزرگی 5.8 ریشتر شامگاه دوشنبه هفته جاری بخش موسیان شهرستان دهلران در جنوب ب استان و فاصله 250 کیلومتری شهر ایلام را لرزاند که به مناطق مسکونی، تجاری، اداری و زیرساختی شهرستان دهلران آسیب عمده زد.تاکنون بیش از 300 پس لرزه در کانون های اصلی زمین لرزه استان ایلام ثبت شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار